Friday, July 20, 2012

Akhirnya Selamat Melahirkan....

Entry saya yang berdebar-debar kini sudah lega....lihat sini dulu.

Akhirnya anak yang dinanti-nantikan oleh kami sekeluarga berjaya juga menjengah muka bumi Allah ini dengan selamat.Alhamdulillah.Syukur kepada Allah swt.Gembira tak terkata.Adik saya berjaya juga mengharungi detik-detik terindah kelahiran  itu.



Bertambah dah cucu mak dan ayah.Ada 15 orang semuanya termasuk baby adik yang baru ini.Beraya dengan orang barulah kali ni.Berikut sedikit sedutan saya ambil dari FBnya.


Lahirnya jam 1.44pm hari Khamis 19/7/2012 bersamaan 29 Syaaban 1433 H,di Pusat Perubatan dan Bersalin UMRA,Shah Alam,Selangor.

Tahniah buat pasangan ini,kami doakan agar mereka dapat mendidik anak mereka menjadi anak yang soleh.Amin!

Lega sudah!Selamat Berpantang!Pantang wei...jangan tak pantang...dan selamat menggantikan puasa selama sebulan..he he he

"Sakit tak?", tanya saya...".Sakitlah!", jawab adik..hmmm tersenyum saya.

Pesanan:Saya masih belum sempat melawat,maklumlah duduk jauh.Tunggu Maklang ye nak..he he he
saat ini saya dalam perjalanan ke Kelantan untuk bertarawih di sana.

16 comments:

  1. Alhamdulillah berkat doa dan sbar akhirnya selamat sudah menjenuk dunia.

    Tahniah buat adik. Wah... sebulan santaklah tak puasa nampak gayanya. tak apalah boleh bayarkan..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Selamat datang ke dunia dan semoga memebesar dengan sihat dan 'sempurna'.

    ReplyDelete
  3. TAhniah..! semoga menjadi anak yg soleh...nama anak sulung saya pun naufal...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap je sebut nama Naufal ni...he he he

      Delete
  4. tahniah buat adik akak :) waa, perasaan seorang ibu mesti x dapat gambarkan mcm mana perasaan bila dah ada baby. teringin pulak nk ada baby tp x kahwin lg, hehehe :p

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Allah permudahkan segala-galanya... Amin..

    Cucu mak saya dah nak masuk 30 orang... =..="

    ReplyDelete
  6. salam

    bila baca org cakp bersalin ni sakit, sy mmg seriau nak hamil. ;(

    salam ramadhan, semoga ramadhan kali ini akan memberi seribu rahmat buat kita semua.

    maaf andai ada tersalah bicara.

    ReplyDelete
  7. salam..seronok sambut org baru kan..tahniah utk adik tu.
    & salam ramadhan,maaf andai tersalah kata dr saya

    ReplyDelete
  8. seronok dpt tmbh ahli keluarga,tmbh meriah raya nnti..:)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah... berpantang dalam ramdhan la gamaknya dia ya hehe

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah semuanya selamat..

    tahniah ye kak dpt ank sedara :-)

    ReplyDelete
  11. Tahniah utk adik ye.. 8 jam tuh..kesian dia.. sbb saya pun penah rasa masa melahirkan anak no3.. huhu..sakit mmg Allah shj yg tahu..

    selamat berpantang utk adik ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang mendoakan dan mengucapkan tahniah...

      KakZakie,Kak Cik,Fadzli AMir,Cik Beruang,Cik AZz,Syira,Mama Aryan,Ummi Norseha,Dkna,KA,Ina dan Chekgu Azrine....selamat berpuasa ye...

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...