Tuesday, July 10, 2012

Aksi anak-anak bersama LRT

Kegembiraan anak-anak adalah kegembiraan ibubapa.Bila lihat anak-anak gembira,hati pun rasa senang.
Sebagai seorang ibu,saya memang nak anak-anak merasa mereka disayangi.

Oleh kerana kami selalu balik ke KL naik kereta,ada ketika suami tidak dapat turut serta,saya sanggup menaiki bas dan seterusnya menaiki LRT untuk sampai ke rumah mak saya di Pandan Indah,Kuala Lumpur.Dengan adanya perkhidmatan ini sangat menyenangkan perjalanan pulang saya dari Kuala Lipis ke Kuala Lumpur.Saya ambil LRT di stesyen Setia Wangsa.

Jom lihat kegembiraan anak-anak saya.Saya bawa anak yang kecil je,kos murah sikit,kalau bawa balik anak yang besar-besar tu kos akan bertambah..he he he








Waktu nak ambil gambar ni,kebetulan orang tak ramai dalam LRT tu,kalau ramai segan juga saya.Tu yang anak-anak pun bebas berdiri bagai dalam LRT tu.Seronokkan.

Pesanan:Saya lihat orang yang naik LRT,kalau warganegara asing,saya perhatikan je,takut-takut ramai-ramai tu ada hati nak buat jahat dalam LRT.Hati-hati lebih baik.

22 comments:

  1. saya mmg selalu sangat guna LRT, nak pegi jalan-jalan ke, senang sbb tayah fikir traffic jam ke. tp x bestnya kalu ramai org lah, leceh sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye lah kalau ramai..sendat lah pulak kan..

      Delete
  2. dah bertahun tak guna lrt. Teruja anak2 nampaknya tu ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. diorang memang suka kalau dapat naik lrt sekali sekala...tak boleh nak bawa semua,kosnya lebih baik naik kereta....he he he

      Delete
  3. Lapangnya..saya kalau naik lrt/komuter..sume penuh memanjang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke kak...time kul 11 pagi ni..tak ramai kot hari Sabtu..

      Delete
  4. sy x pernah naik la..kesiannya kt sy..huhu

    seronok anak ummi dpt naik lrt kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. la kalau turun KL..g lah naik sekali...kena naik tau..

      Delete
  5. dni penah sekali naik lrt... tu pun terpisah dengan kawan sebab tak reti.. rupanya pintu ttp cepat hehe

    ReplyDelete
  6. budak2 mesti teruja kalau bawa naik LRT kan :)

    ReplyDelete
  7. assalam..mama tak pernah naik LRT lagi..hu2x..

    ReplyDelete
  8. kalau nak pergi KL hari minggu..lebih rela naik LRT jer...huhuhu

    ReplyDelete
  9. Nampak teruja anak2 akak dapat naik LRT :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. diorang suka sangat..jumpa bukan selalu pun LRT ni..

      Delete
  10. klu pergi KL..anak mesti teruja tgk LRT...tapi tak pernah lagi bawa diaorg naik...kena bawa juga nanti

    ReplyDelete
  11. bawalah munna...mesti diaorang seronok..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...