CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, June 13, 2011

Gubahan Dari Tuala Mandi

Berikut adalah gambar dalam simpanan saya yang telah di ambil di satu pertandingan menggubah tuala di Kuantan dalam tahun 2008.Semoga dapat dijadikan ilham kepada bakal-bakal pengantin untuk membuat gubahan di atas dulang hantaran.Saya suka tengok gubahan sebegini...

Ada teddy bear lagi tau....


Macam gubahan buah-buahan di dalamnya...


Kelopak bunga,yang ni kumpulan kami punya...Penjom group....


Kelopak bunga juga ni...



Yang ni ayam peacock...he he he agaknyalah...


ni apa yek?


Yang ni kreatif,beg tangan,tapi handphone pun masih jenis lama lagi bukan cam sekarang ni,paling-paling koman pun blackberry...


Ini buah-buahan juga ni,nampak macam nenas,rambutan dan pear kot....


Ini bunga raya rasanya....


Sebuah bakul berisi buah juga....




Sama je tema cam atas....



Pesanan:Gambar ada blur sikit,sebab nak besarkan gambar asal.Tak reti nak buat macam mana nak bagi jangan blur...

9 comments:

  1. cantik n kreatif...tapi sekarang nie hantaran dah senang main lipat2 aje letak dalam kotak....

    ReplyDelete
  2. Sallam Ida,

    Creatif betul dia orang tu,
    cantik2 gubahan ni, kena simpan
    gambar2 macam tu, sebab orang
    sekarang dah tak buat macam ni lagi,
    macam kata Zaidah, semua main lipat
    dan masuk dalam kotak. nak ringkat.

    ReplyDelete
  3. @zaidah...ye lah kak,sekarang ni dah senang ada kotak khas...

    @LIPISLADY-ye lah kak.waktu amik gambar ni blog ni tak wujud lagi..simpan dalam laptop suami je...

    ReplyDelete
  4. tangan berseni sungguh. kalau kak liza entah jadi apalah agaknya.

    ReplyDelete
  5. @Adzriel @ Liza AB-ala kak.kalau kak buat mesti jadi punya...saya penah tengok dia bungkus dalam tu dengan suratkhabar je...nampak senang je..

    ReplyDelete
  6. kreatif..pandai dorg buat..btw,sapa yg menang?:)

    ReplyDelete
  7. untungnya klu tangan munna pandai mengubah ni....

    ReplyDelete
  8. @NurulAini-yang ada tag 1,2 dan 3 tu lah pemenangnya..tapi tak ingatlah dari mana...

    @munna-boleh je munna...

    ReplyDelete
  9. wah... bakat yg penuh nilai

    ReplyDelete

Sudi2 lah meninggalkan sebarang komen atau pandangan untuk entry ini.

Komen @ pandangan anda amat saya hargai.

Terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...