CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, June 13, 2011

Gubahan Dari Tuala Mandi

Berikut adalah gambar dalam simpanan saya yang telah di ambil di satu pertandingan menggubah tuala di Kuantan dalam tahun 2008.Semoga dapat dijadikan ilham kepada bakal-bakal pengantin untuk membuat gubahan di atas dulang hantaran.Saya suka tengok gubahan sebegini...

Ada teddy bear lagi tau....


Macam gubahan buah-buahan di dalamnya...


Kelopak bunga,yang ni kumpulan kami punya...Penjom group....


Kelopak bunga juga ni...



Yang ni ayam peacock...he he he agaknyalah...


ni apa yek?


Yang ni kreatif,beg tangan,tapi handphone pun masih jenis lama lagi bukan cam sekarang ni,paling-paling koman pun blackberry...


Ini buah-buahan juga ni,nampak macam nenas,rambutan dan pear kot....


Ini bunga raya rasanya....


Sebuah bakul berisi buah juga....




Sama je tema cam atas....



Pesanan:Gambar ada blur sikit,sebab nak besarkan gambar asal.Tak reti nak buat macam mana nak bagi jangan blur...

10 comments:

  1. cantik n kreatif...tapi sekarang nie hantaran dah senang main lipat2 aje letak dalam kotak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakistani Sexy School Girls First Time Sex With Her Teacher




      Newly Married Indian Aunty Massage Her Husband Big Cock




      Desi Moms Force Fuck By Her Naughty Son




      South Indian Sexy Mother And Her Daughter Forced Raped By Police Officer




      Indian Boy Lucky Blowjob By Mature Aunty




      Nude Bathing Indian College Girl In Swimming Pool




      Boobs And Pusssy Pictures of Indian And Pakistani Girl




      Super Sexy Punjabi Bhabhi Removing Clothes and funking Nude




      Indian College Girl Boobs Pussy Gallery




      Pregnant Muslim Bhabhi Group Sex Video With Two Neighbor Boy




      Indian Busty Girl Sucking 12 Boys Penis




      Indian Mother And Daughters Gets Fucked In Night Train




      Sameera Aunty Kiss Boob Press Sucking n Fucking by Boss




      Desi Aunty Fucked By Her Two Boyfriends




      Indian Bhabhi Caught by Her Hubby When She is Having Sex With Boyfriend




      Indian Desi Housewife Tanusha Nude Boobs And Hairy Pussy Pics




      Indian Housewife Shows Her Nude Pussy Pictures




      Hot Big Boobs Shewta bhabhi from Pune Fucking In Car




      Indian Nangi Randi Bhabhi Ki Boobs or Chut Ki Nangi Photo




      Kareena Kapoor Nude Naked Enjoying Hardcore Fuck At Swimming Pool




      Indian Girl Forced Fuck By Police Officer In Jail




      Pregnant Wife Showing Boobs And Pussy Hole Nude Photos




      Madhuri Dixit Poses Doggy Style And Fucked Her Ass




      Indian Women Bathing Nude In Ganga Infront Of All In Public




      Old Mallu Aunty Giving Blowjob to Devar and Gets Fucked




      Sexy Indian Bhabhi Fucked In Her Bedroom Homemade Sex




      Mumbai College Girl Sex in Toilet With Hindi Audio




      Teen Age School Girl Small Boobs And Virgin Pussy Photo




      Hot NRI Model Bihari Girl From Patna City Nude Photo Gallery




      Desi Girl Clean Shaved Pussy Fucked By Boy Friend

      Delete
  2. Sallam Ida,

    Creatif betul dia orang tu,
    cantik2 gubahan ni, kena simpan
    gambar2 macam tu, sebab orang
    sekarang dah tak buat macam ni lagi,
    macam kata Zaidah, semua main lipat
    dan masuk dalam kotak. nak ringkat.

    ReplyDelete
  3. @zaidah...ye lah kak,sekarang ni dah senang ada kotak khas...

    @LIPISLADY-ye lah kak.waktu amik gambar ni blog ni tak wujud lagi..simpan dalam laptop suami je...

    ReplyDelete
  4. tangan berseni sungguh. kalau kak liza entah jadi apalah agaknya.

    ReplyDelete
  5. @Adzriel @ Liza AB-ala kak.kalau kak buat mesti jadi punya...saya penah tengok dia bungkus dalam tu dengan suratkhabar je...nampak senang je..

    ReplyDelete
  6. kreatif..pandai dorg buat..btw,sapa yg menang?:)

    ReplyDelete
  7. untungnya klu tangan munna pandai mengubah ni....

    ReplyDelete
  8. @NurulAini-yang ada tag 1,2 dan 3 tu lah pemenangnya..tapi tak ingatlah dari mana...

    @munna-boleh je munna...

    ReplyDelete
  9. wah... bakat yg penuh nilai

    ReplyDelete

Sudi2 lah meninggalkan sebarang komen atau pandangan untuk entry ini.

Komen @ pandangan anda amat saya hargai.

Terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...