Saturday, June 11, 2011

Jumpa Blogger LIPISLADY yeah!!

Tersenyum lebar je ummiarissa bila bertemu blogger LIPISLADY

Hari Jumaat baru-baru ni, saya berkesempatan bertemu dengan blogger lipislady.Wah! Seronok je bila panggilan saya disambut riang oleh Kak LipisLady.Saya baru sahaja mengikuti blognya,lantas teringin nak berjumpa dengannya apabila mendapat tahu dia menetap di Kuala Lipis.

Saya pun beritahu ingin berjumpa di Pasar Malam Kuala Lipis.Kami bertemu hanya sekejap cuma,kerana waktu tu hampir maghrib.Tanpa melepaskan peluang terus saya menyuruh anak saya mengambil gambar kami berdua sebagai kenang-kenangan.Saya sempat berbual secara ringkas bersamanya,bertanyakan anak-anaknya.Rupanya kak LipisLady sudahpun bergelar nenek.Nenek muda...he he he jangan marah kak ye.

Di kesempatan itu juga,oleh kerana saya hanya pandai membuat kek,saya menghadiahkan cupcake kepada kak LipisLady.Wah,seronok je saya tengok wajah kak LipisLady.Makan kak ye,lepas tu komen ikhlas diperlukan.Nanti kita jumpa lagi ye kak!

Ok lah,saya keletihan sedikit hari ni,baru je pulang dari kenduri kahwin di Jengka 17.

Pesanan:Saya sangka saya yang rendah,rupanya kak LipisLady lagi rendah dari saya...he he he

4 comments:

  1. wah sudah jumpa bblogger...bila akak mahu jumpa saya?

    ReplyDelete
  2. Mehlah datang sini...boleh jumpa Anis sekali....ha ha ha

    ReplyDelete
  3. bestkan ikatan sahabat alam maya sampai dunia realiti... best tu.. saya teringin gak..

    ReplyDelete
  4. @Sofya-nanti kalau ada blogger yang duduk dekat-dekat bolehlah kita jumpa...

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...