Sunday, July 15, 2012

Ada kenangan di Jepun..Bahagian 5-Akhirnya Sampai di Jepun

Sambungan Bahagian 4,


Setelah makan tidur,makan tidur dalam flight yang memakan masa 6 jam,akhirnya sampai juga.Kami pun memperbetulkan jam masing-masing.Sebab jam kita pukul 4 pagi diorang dah pukul 5 pagi.beza sejam je.

Kami dibawa menaiki bas khas yang taat setia menanti kedatangan kami,bukan itu sahaja keadaan bas yang tip top,bersih dan selesa.Kami pun dibawa ke bilik penginapan di Osaka International Center (OSIC),di Osaka lah.

Bilik dapat seorang satu tau,macam biasa mesti posing sekeping dua dulu gambar.Luasnya bilik tak dapat nak gambarkan.Boleh lari-lari,lompat-lompat gitu.he he he....Haruslah meja kosong tu dihiaskan dengan gambar keluarga yang dibawa dari Malaysia,agar tak lupa diri di sana.


Dah sampai saya pun telefon mak.'Mak dah sampai ni'...he he heSengaja nak tunjuk katillah pulak kan.Telefon atas kepala katil,takyah nak lari-lari kalau ada bunyi telefon.

Jangan kata kelas bahasa dah habis bila sampai Jepun,masih lagi minggu orientasi,jadi kelas Jepun menjadi perkara asas kami berada di sana.Nak tajamkan lagi ler tu!

Inilah kumpulan yang telah dipecahkan.Kumpulan kami ni habat-hebat belaka.

Selepas ini saya ceritakan sedikit tentang tempat-tempat yang sempat saya lawati dan aktiviti-aktiviti saya di Jepun.

bersambung....

Peasanan:Lelaki-lelaki di atas memang sudah berkeluarga sewaktu sebelum ke Jepun lagi kerana kebanyakannya cikgu-cikgu yang sedang mengajar,kecuali yang sebelah saya tu.

5 comments:

  1. bestnye ke jepun..tp time tu umie nampak kurus ..cute aje

    ReplyDelete
    Replies
    1. time anak dara..kurus..ni dah jadi mak budak..naik mendadak..he he he

      Delete
  2. Replies
    1. ha'ah..saja nak letak buat tatapan masa akan datang..

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...