Saturday, June 23, 2012

Bersiaran Langsung di Cameron Highlands

Sekarang jam 11.41 pagi....saya kini berada di tempat sejuk di Cameron Highlands...

Sedang update entry ini lah...he he he....Anak-anak dan suami sedang mengambil udara yang nyaman dan sejuk di sebelah sana..


Mereka sedang menikmati sarapan pagi yang saya bawa dari rumah...nak tahu apa saya masak?Jom terjah...he he he


Saya masak sarapan pagi mee hoon lada hitam,untuk tengah hari,nasi putih,dalca sayur dan ayam goreng berempah.Semuanya akan dihabiskan hari ini juga.Sejuk-sejuk ni lapar tau.Manakala kudapan di dalam kereta nugget yang dicicah dengan sos cheese....yummy...Dah licin sebenarnya nugget dan mee hoon tu.Tunggu untuk makan tengah hari pula.

Okaylah...sambung nanti..saya nak bersiar-siar dulu...

Terkini:Jam 6.56 petang 23/6/2012...saya sudah pun berada di rumah...hanya pergi balik hari je...masa perjalanan dari Lipis ke Cameron hanya lebih kurang 1 jam 45 minit je..
Pesanan:Saya tak perlu baju sejuk,pakaian saya dah berlapis dah.

6 comments:

  1. assalam UA..bestnya dpt terjah cameron..yg tak menahan tu..sempat berblogging dr puncak !!!..ahaha..hepi holiday UA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha mama...saya balik hari je...saja bawa anak-anak jalan-jalan..peri pagi,balik petang..dah ada kat LIpis pun..

      Delete
  2. sy pun kalu g cameron blik hari gak.. hihi

    ReplyDelete
  3. tu dia..blogger tegar bersiaran langsung dimana saja.. :)

    ReplyDelete
  4. yg pakai cermin mata tu anak kak nina ke?
    mak aihh...kecik2 dh pakai spek...

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...