Thursday, June 28, 2012

Arward Terjah MakLady Of The Month

MakLady 1st Give away ~ Contest
"Award Terjah MakLady Of The Month"


Saya telah ditag oleh rakan blogger saya MiaLiana untuk menyertai give away ini. Saya suka cara Mia mengajak rakan blogger untuk menyertainya dengan mengatakan "support rakan blogger kita...ayuhhh".Jadi saya juga berbesar hati untuk join contest ini.

Tarikh tutup penyertaan ialah pada 2359-30 Jun 2012.Masih berbaki 2 hari lagi.Sempat lagi.

Syarat penyertaan:

Mula-mula follow blognya- Done!
Kemudian reka entry beserta logonya-Done! (inilah entrynya beserta gambar logo tu)
Link 2 blog yang suka terjah dan nyatakan sebabnya:


Blog Mia banyak kongsi ilmu,ada je pengetahuan yang dia nak kongsikan bersama,sebagai orang baru,saya memerlukan orang seperti Mia membimbing,dia juga sangat ramah walaupun kami tidak pernah bersua sekadar berbual di email dan twitter.Apa sahaja persoalan atau masalah yang ditanya pasti berbalas,biarpun lambat(kadang-kadang).


Walaupun masih muda dan belum berkahwin lagi,tetapi pemikirannya menulis blog jauh dari jangkaan saya.Saya suka untuk menjenguk blognya bagi menjiwai darah muda untuk saya menangani segala permasalahan orang muda terutamanya anak-anak saya yang kini semakin naik remaja.Yana juga salah seorang blogger yang saya pernah jumpa,seorang yang cantik dan peramah.Lagi pula dia mek Kelate lah.Sama negeri dengan suami saya.he he he..

Okay syarat terakhir tag 3 orang rakan blogger.
Nak tag Yana,Lydsunshine dan Qhaifa-Done!

Ok nak tahu hadiah apa yang ditawarkan...boleh jengah je ke blog Mak Lady

Okaylah.sampai sini dulu.

Pesanan:Kita terjah menerjah...

13 comments:

  1. assalamualaikum tuan blog. saya datang dari contest yg sama :)

    http://nurshifatuzzinnirah.blogspot.com/2012/06/award-terjah-maklady-of-month.html

    jenguk-jenguklah blog buruk saya tu ye :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam...cik beruang...dah jenguk n follow blog awak k..

      Delete
  2. wahhhhhhh... terima kasih ya jwab tag mia..... sukanya.

    terima kasih sekali lagi sebab selalu datang ke blog mia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 Mia...saya tak terbalas lagi budi baik Mia...apa-apapun kita support sesama kita k...

      Delete
  3. Terima kasih tag. Ni giveaway ke segment? Nanti saya join ye. InsyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. giveaway ni awak..mana tahu kita dapat hadiah kan..

      Delete
  4. Salam Idazaidi. Tkasih sudi join. Terharu dgn niat idazaidi dan Mia utk support blog MakLady. Klu rajin, sila2 la terjah blog maklady. MakLady pn dh follow Bermula Ceritaku ;))

    Tkasih sudi share :) and goodluck ;))

    MiaLiana : waaaaa...hebat nya awak. Kawan2 awk mmg sporting :) sama2 join.. meriah~! meriah~! ... suka sgt!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok je MakLady..saya pun suka join...terima kasih juga sudi singgah sini ye..

      Delete
  5. :0) maklady ni baru je aktif berblog ni. Saya Lady baru belajar :) Mmg betul tu, kita tak kira sape, di mana saling memerlukan & membantu. Mcm kata MiaLiana - sharing is caring :)

    http://blogdearlady.blogspot.com/2012/06/review-award-terjah-maklady-4.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah baca...tq ye review tu...saya sangat hargai

      Delete
  6. Jalan jalan dari GA yang sama..
    Good Luck ye ^_^

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...