Thursday, June 28, 2012

Boleh percaya ke dengan terjemahan ni?

Oleh kerana ada masa sikit petang ni,sebab anak-anak jagaan semua balik awal hari ni.Maka saya pun godek-godek blog..ekjas-ekjas mana yang patut.Terjumpa pula gadget translate.Cubalah saya masukkan dalam sidebar saya. Saya pun cuba translate le entry ni.Translate dalam Bahasa Indonesia.

Cuba lihat apa dah jadi.Korang faham ke?Itu belum lagi Bahasa Jepun,Bahasa India ke...


Pesanan: Jangan baca sampai semput ye..Amik nafas sikit.

15 comments:

  1. ha ha ha .. baca sambil gelak berguling saya!

    ReplyDelete
  2. lain macam je bunyi terjemahan tu...huhu ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepatutnya..bahasa jiran kita tu lebih kurangkan...hmmm

      Delete
  3. ayooo... manyak pening mau baca laa.. he..he..
    yang.. radio lite fm tu guna bahasa inggeris.. lagu2 lama. memang best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha peningkan nak faham...

      oh lagu inggeris..lupa lak lite fm inggeris...he he he

      Delete
  4. assalamualaikumm.. salam jumaat...

    peningnya baca terjenahan ni haruu btll....

    jomlah makan pavlova pastikan dikongsi bersama² ibu mengandung...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam Masya...salam jumaat..

      tak yah pening-pening...nanti muntah..he he he

      taknaklah makan ngan orang ngandung...nanti jangkitlah...cukuplah 6 orang tu..

      Delete
  5. Siap masuk cerita orang utan plak. Cara memasak pun banyak English juga? Apa tu? Hahahha.

    ReplyDelete
  6. ehem..he2x..pening 2 lalat mama baca.. :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...