Saturday, June 09, 2012

BE ke 11 & 12


Saya dapat lihat Buffered Earning (BE) saya sentiasa ada sejak saya kerap update blog.Jika saya lama tak update maka BE saya pasti akan terus menjadi Metered Earning (ME).Walaupun saya berkongsi BE dengan blog suami,ianya tidak menjadi masalah pun.

Maka saya buat kesimpulan,jika saya kerap update blog,ramai yang akan kunjung blog saya,jika tidak maka BE pun susah nak dapat.Setakat ini hingga hari ini (Jun2012)sudah 12 BE yang diberikan oleh Nuffnang.Terima kasih ye..

Memang lah sehingga kini saya belum menunaikan sebarang cheque dari Nuffnang,namun demikian semangat saya berkobar-kobar untuk genapkan hingga angka yang saya kehendaki,barulah saya nak 'cash out my earning'...he he he

Pesanan:Terima kasih kepada semua yang sudi melawat blog saya.

12 comments:

  1. tahniah akak..semoga 'nilai' yang akak nak tu tercapai :)

    jeles laaaa..nak jugak be macam akak :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adalagi beberapa puluh je lagi...he he he...
      Ala Dkna ni..jeles menda nya..2 tahun baru nak dapat..

      Delete
  2. eiii tak penah pun dapat...nak gak satu hahaha

    ReplyDelete
  3. Tahniah kka, bila ada BE ni rajin uopdate + Blogwalking, BE akakn jadi masyukk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah yang cuba nak buat...walau busy macam manapun..tq

      Delete
  4. alhamdulillah.. rezeki tu kak.. kak ida kne rajin update n bw.. bila kita rajin bw, org pun rajinlah dtg blog ita n uv kita pun akn mngkat so, earning be pun mengkatlah :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye lah...betullah tu...kadang-kadang busy sikit tak sempat BW

      Delete
  5. Tahniah UA..semangat berblogging makin bertambah kan !!.. he2x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih mama...bestlah mama...suka bagi semangat!!

      Delete
  6. akak nak tggu rm100 ke kak? hehehhee

    saya jenis.. kuar sket2 jek.. tak nak tggu banyak sgt..ngeeee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha..taknak bagitau...rahsia...ala nak tunggu genap baru syookkk tengok kat kertas tu..he he he

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...