Tuesday, February 12, 2013

Hadiah Breeze dari GA Redmummy

Saya terpilih sebagai pemenang dalam peraduan Breeze di blog RedMummy.com .Alhamdulillah rezezki saya.Dengan cogankata yang menarik ini....



“Saya memilih produk Breeze Liquid & Comfort Ultra untuk cucian saya kerana ia memudahkan kerja2 mencuci pakaian saya di mana pakaian saya menjadi bersih dengan pencuci pakaian Breeze, ditambah pula dengan bau yang harum bila menggunakan pelembut pakaian confort ultra tersebut. Ia menjadikan tugas2 harian saya untuk membasuh serta mengosok baju menjadi mudah dan senang kerana adanya 2 combinasi yang lengkap menjadikan kerja harian saya mudah dan senang.



Minta tolong adik ambilkan hadiah di pejabat Nuffnang setelah dapat email.Dan ini hadiahnya:


Bersama dengan voucher Tesco berjumlah RM30.Sudah habis pun saya belanjakan.

Pesanan;Rezeki awal tahun ni...

4 comments:

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...