Thursday, February 14, 2013

Pilihan puting botol susu untuk anak kecil

Inilah pilihan ibu-ibu yang menghantar anak-anak mereka dalam jagaan saya.

Yang ini untuk anak jagaan saya yang baru berusia 3 bulan.Memang saya lihat anak ni tak meragam bila diberi susu botol.Mungkin ada persamaan sedikit dengan bentuk puting ibu.



Yang ini pulak pilihan untuk anak jagaan saya yang baru berusia 11 bulan.Anak jagaan saya minum dengan lancar.

Selain itu anak-anak jagaan saya yang lain guna puting susu biasa.Alhamdulillah semua anak-anak jagaan saya mudah dijaga dan mak ayah diorang tak cerewet.

Pesanan:Anak saya yang ke 5 dan ke 6 susu badan sepenuhnya.

12 comments:

  1. Rine pun bg TT jugak kt ank rine sbb bntuknya sama mcm puting breast..hehe..alhmdulillah..aish suka..

    ReplyDelete
  2. Ummi arissa jaga budak ke? Botol tommee tippie ni mmg comel. Skrg Avent pun dah keluarkan design yang lebih kurang mcm ni kan/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya memang dah lama jaga anak-anak cikgu...hampir 8 tahun dah...kini anak-anak jagaan saya bertambah sikit...saya pun kalau tak nampak puting tu,saya tak tahu ada di jual,maklumlah anak bongsu dah besar 3 tahun...

      Delete
  3. he he he cari yang sama bentuk cam original one kan !

    ReplyDelete
  4. gambat pertama tu mmg tgh femes skrg..saya tgk ramai yg guna..

    ReplyDelete
  5. Adik myra penah guna puting susu yg 1st tu, tp anak dia macam tak berapa reti, still nak yg 'ori' jugak..hehee

    ReplyDelete
  6. kat mna ade juall puting susu yg ketiga tu?ape jenamaye

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun tak tahu hehehe...anak yang saya mengasuh punya...

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...