Wednesday, February 20, 2013

Wordless Wednesday # 19 - Nampak je macam besi buruk....tapi berguna tau



Dia bawa macam naik motor biasa tau.Lancar je.

Pesanan: Dah pesan kan,barang lama dibuang jangan...

18 comments:

  1. Usia aje yg tua tapi condisi masih tip-top!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye betul tu kak...tak perlu ambil kira siapa pembawanya...

      Delete
  2. barang lama tetap berharga,,,.bole cantikkan motor tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuan dia mampu setakat tu je...asalkan boleh jalan

      Delete
  3. mcm x caya jer..hehehe..masih leh digunakan wlupon dlm keadaan cm tu kan..berjasa sgguh motor tu...

    ReplyDelete
  4. Seat tu boleh tukar kot, kasi selesa skit. Asal boleh jalan dah kira bernilai la tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tukar seat nanti nampak baru lak...tak sentimental hahaha

      Delete
  5. banyak berjasa tuh...dulu-dulu itulah moto pujaan hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah...dari jauh sudah kukenal sape pembawanya...

      Delete
  6. ni namanya rangka bergerak...heheheh

    ReplyDelete
  7. motor yang berjasa namanya.. hehehe

    ReplyDelete
  8. mesti byk jasa ni sebab tu sayang lagi

    ReplyDelete
  9. takpe buruk..yg penting boleh dipakai dan berjasa kat tuan punya..betul tak..hehe..:-)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...