Sunday, July 28, 2013

Percubaan UPSR sudah dilalui,tunggu peperiksaan sebenar pula

Saya lihat anak saya perempuan tak kira masa dan tempat,setia dengan kertas dan buku latihan yang diberi gurunya.Ada saja masa,dia cuba habiskan latihan yang diberi.Nampak sangat dia bersungguh-sungguh untuk berjaya.

Peperiksaan percubaan UPSR telah pun dilaluinya.Walaupun masih belum mengetahui keputusan keseluruhannya,dia masih meneruskan semua latihan yang diberi oleh gurunya.

Anak ke 3 daripada 6 adik beradik ni,cuba berusaha mencapai matlamatnya untuk mendapatkan keputusan 5A...Semoga dia berjaya.

Sebagai seorang ibu saya sentiasa mendoakan kejayaan anak-anak.Lebih-lebih dalam bulan puasa ni saya banyak berdoa untuk anak-anak.

Semoga berjaya!

Tak yah beraya sakanlah ye!

Pesanan: Peperiksaan UPSR akan diadakan pada 10  September 2013,tak lama dah kan.

9 comments:

  1. gus luck buat anak akak ye...org sibuk nak beraya tp dia setia ngan buku,..bagusnye

    ReplyDelete
  2. anak buah saya pun nak upsr . tak mau langsung miss tuitionnya . maka mamanya terpaksa lah tggu kat sekolahnya ...

    ReplyDelete
  3. Sama dgn anak sulong rinla..good luck utk ank akk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye saya tahu...semoga anak-anak kita berjaya ye!

      Delete
  4. 10 september adalah hari ulangtahun perkahwinan maksu dan paksu. kita celebrate...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak celebrate camne...tu hari pertama peksa...apalah maksu ni

      Delete
    2. tak bolehlah masku...itu first paper and firts day lah...

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...