Monday, July 15, 2013

Selingan Blog - Kucing Parsi

Bulan puasa ni ramai lah surirumah sibuk menyediakan juadah istimewa untuk berbuka nanti.Saya pun tidak kurang juga mencuba resepi-resepi baru untuk juadah berbuka puasa.Masa ni habis semua resepi saya selongkar sama ada dari buku-buku resepi saya,majalah-majalah lama dan baru seperti Saji dan Rasa.

Semuanya terliur bulan-bulan puasa ni.Namun demikian saya sentiasa beringat agar jangan membazir dan kawal nafsu nak makan saya tu.Saya sekadar menyediakan 1-2 jenis lauk dan sejenis kuih.Cukuplah cerita tentang makanan di bulan puasa ni.

Saya nak beri selingan dengan memaparkan gambar kucing parsi jiran saya.Geram saya tengok bulunya yang mengembang tu.Jomlah tengok sekejap.




Pesanan:Semua kucing-kucing tu adik beradik tau.Nampak garang yang duduk kat TV tu.

8 comments:

  1. nasib baik tuannya tahu kucing ni pergi mana...
    tengoklah bulunya...buatkan semua orang geram..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing ni cerdik,kalau lepas keluar pun pandai balik cari rumah...

      Delete
  2. Saya pula bela kucing kampung, itu pun dilarang memasuki rumah, xtahan dengan bulunya. Dia duduk kat luar ajer... Kalau bela kucing parsi, alamatnya lama dah hilang...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tak boleh bela kucing...ada resdung...tapi suka sangat kucing..

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...