Tuesday, March 26, 2013

Wordless Wednesday # 21 - Peti ais kosong


Hari ni hari selasa...jangan keliru ye!!!!
Pesanan:Ni dah cuti sekolah,kena beli lauk banyaklah,anak-anak balik berkumpul.

10 comments:

  1. memang kosong...
    kena tambah cepat he..he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tambah...hehehe..baru balik pasar tadi

      Delete
  2. Salam
    Cepat2, stok dah abis tu nanti ada yang menangis xdapat!

    p/s: Kenapa xtukar jer tajuk atau N3 sekali untuk esok ni...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam...
      saya dah reload lauk...hehehehe

      p/S:tertekan publish...silap daaa....

      Delete
  3. Replies
    1. dah penuh...tapi cepat je kosong...waaaa

      Delete
  4. Betul tu ieda..cuti2 ni perut ank2 lapar je memanjang., maknya pun lapar jg., huhu.
    Kena syok peti penuh2 ngan mcm2...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kos membeli pun lebih daripada biasa ni,kalau cuti sekolahlah...hehehe

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...