Wednesday, March 06, 2013

Rezeki merasa betik unik

Saya ada bercerita tentang betik unik yang ditanam oleh jiran saya.

Dah masak sebiji rasanya.Sebab sewaktu saya mengambil gambar ketika itu,saya nampak sebiji yang sudah kekuningan.


Semalam,anak jiran saya berikan betik ini.Walaupun tak banyak,saya tetap bersyukur dapat juga merasa.


Memang rasanya manis sama je seperti buah betik biasa,jadi hanya besar dan lebatnya buah sahaja membezakannya.

Pesanan:Terima dengan hati yang besar walaupun sepotong je...

8 comments:

  1. Salam, orang memberi kita merasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila dah merasa,sedaplah pula...heheheh

      Delete
  2. Dulu depan klinik kesihatan tempat kakak ada betik jenis ini. Ingat lagi masa kakak lalu tepi pagar kakak dok jenguk-jenguk sekali tu nurse tu nampak bagi kakak sebiji sebab kesian agaknaya (masa tu kakak pregnant). Lega dah dapat:)

    Memang manis dan lebat buahnya. Pokok pun tak tinggi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh akak pun pernah tengok pokok ni ye...rasanya sama je kan kak..pokoknya tu yang unik sikit..

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...