Tuesday, November 20, 2012

Polkadot ku tak dot dot dot



Inilah hasil apam polkadot saya.Walaupun rupanya tak semenggah mana,namun kesedapannya menyebabkannya habis licin dimakan orang ramai.

Saya saja cuba-cuba buat,rasanya tak jadi dot dot tu pertamanya buat dengan anak-anak saudara cuti-cuti ni memang kalut sikitlah,kedua saya terkial-kial nak buat dot dot tu sebab nak cepat,ketiga saya baru je buat ni untuk dimakan esok paginya sedangkan saya nak balik KL hari sebelumnya.

Boleh terima tak sebab-sebab tak jadi dot-dot ni...he he he...
Saya buat filling blueberi,memang sedap bila makan panas-panas.

Sebenarnya saya buat untuk makan-makan anak beranak,tapi disebabkan esoknya ada nikah sepupu,saya cadang untuk beri makan orang yang datang nikah pagi tu.Jadi siaplah sebekas apam,yang satu bekas kecil tu saya makan anak beranak.


Selamat dan licin!!!!

Pesanan:Tahniah murid UPSR yang berjaya,kepada yang tak berjaya lihat makcik,makcik buat sekali polkadot tak jadi,next time nak cuba lagi....he he he

18 comments:

  1. Ok je saya tgk. Ada jugak la dot-dot nya wp ada yang tersasar skit. Janji sedap dimakan.

    ReplyDelete
  2. Kalau dah kata licin sedaplah. Dot pun nampak juga jadilah tu. Nak cantik macam mana lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak...orang lain buat dot dot kemas sikit kak...kalau nak jual ni tak leh ni...orang reject...hehehe

      Delete
  3. sy suka mkn apam polka dot ni..kt ofis pun ada kwn jual..semggu sekali mesti order :)

    ReplyDelete
  4. nampak gebu.... mungkin dot2 je kurang

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak secantik munna buat...dot2 nak cepat tu

      Delete
  5. ni mesti sedap//sy suke beno ngan apam ni ummi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayah saya kata makan sikit dah kenyang...he he he

      Delete
  6. sure sedap nih..cantik xcantik dah xpntg..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedap ada filling dalamnya...kurang cantik je..he hehe

      Delete
  7. takpe kak janji try buat..dot2 tu pon saya buat kekadang dia bujur2..tak jadi bulat hahaha..tapi abaikan janji dap dap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak leh jual je lah...he he he..makan sedap dap dap dap

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...