Wednesday, November 28, 2012

Wordless Wednesday # 16 - Aksi si kucing




Pesanan:Kasih sayang ibu kucing dan anaknya menyentuh hatiku

10 comments:

  1. Anak dia putih. kawen dgn kucing mat saleh ke ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. tersilap guna akaun suamilak...he he he

    tentang anak kucing tu,anak kucing tu warna hitam...yang tu dia cilok anak kucing lain tu...

    ReplyDelete
  3. nampak mcm kejam tapi itulah kasih sayang ibu pada anaknya...

    ReplyDelete
  4. waaaa igt kena makan dek mak dia td.

    #dah email dah kat akak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cara dia kendong anak tu...kot tak dia dukung kat belakang je...hehehe

      okay nanti akak check..tq

      Delete
  5. cumelnye.. kucing memang terkenal dengan sikap prihatin :) suke tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing hilang anak sorang ganti anak kucing lain lak

      Delete
  6. mula2 tgk gambar 1st tu, ingat anjing itam... lps tu gambar lain, baru tau.. upenya kucing hihi

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...