Saturday, November 03, 2012

Maaf saya tersilap.....

Maafkan saya....entry saya yang ini dapat saya jawab sebegini...Saya tersilap menjawab segala persoalan pembaca saya.Maafkan saya.

Saya terkilan tidak buat research dulu.Ada yang bertanya sama ada gambar Fara dipakaikan tudung atau diedit.Ini jawapannya:


Maafkan saya sekali lagi.Terutama pada Lyd...Kerana dengan confidentnya menjawab ianya tidak di edit,sedang buktinya sudah ada.


Pesanan:Saya ingatkan dah tak ada edit2 gambar artis/selebriti jika muncul iklan di Kelantan,rupanya masih lagi ada.

10 comments:

  1. assalam UA..biasalah kita manusia biasa..tak terlepas dr melakukan salah & silap.. hu2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumsalam mama....ralat sangat saya...mujur takde yang besar2kan perkara ni

      Delete
  2. kebanyakan gmbr iklan artis kat kelantan tu yg edit. tak pn amek gmbr bertudung just utk iklan kat sini.

    takpe kak. belaajr dr kesalahan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang saya dah maklum dari dulu mereka edit...tapi sekarang ni tudung terus sarung je kan banyak..tu lah saya belajar dari kesilapan

      Delete
  3. yg penting niat kan..rasenye umi just nak fokus pada iklan yg libatkan wanita patutnye bertudung di kelantan..bkn edit gambar or tidak...betul x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu rieda...tapi saya harus juga betulkan...

      Delete
  4. Kak Ida... bila dh compare nmpk macam diedit kan... tp buat pengetahuan semua... *kebiasaannya* mereka yg free hair ni memang ada 2 gambar photoshoot... bertudung (utk tujuan pengiklanan di kelate) dan tak bertudung utk tujuan pengiklanan di tempat lain.

    sekian, menguraikan kekeliruan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Wanie menjelaskan yg tak jelas...Wanie mesti lebih tahu sebab ada pengalaman shooting2 gambar ni kan...

      Delete
  5. Oo.. ok.. noted. Kalo edit, saya rasa agak kagum dgn org yg mengedit tu. Sebab nampak real kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he he,kena tanya yang dah biasa...kita tak arif...

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...