Thursday, November 01, 2012

Cerita Ulangan pun Layannn je...

Cerita Marimar adalah cerita ulangan sebenarnya.Tapi saya layan juga cerita tu,sebab jalan cerita menarik,pelakon yang cantik-cantik.

Walaupun dah tahu jalan cerita,tapi seronok juga tengok ulang kali pun.Kisah masyarakat,berebut perempuan,perempuan yang dikecewakan,perempuan yang tamak...macam-macam lah kisah teladan boleh dapat dari cerita ni.

Pasangan pelakon ni pun sama cantik sama padan.


Ding Dong Dantes  dan Marian Rivera Comel kan diorang berdua!!!!....

Dalam cerita ni pun ada seorang orang gaji yang lagi cute...tembab gitu.Bila saya tengok pakaian dia dari atas tu teringat lak kat Shila Amzah pakai macam tu waktu nyayi di Asian Wave kat China....he he he...Cuba tengok...peminat Shila jangan marah ye...saya pun minat Shila juga,lebih-lebih lagi sejak bertudung ni,nampak lagi cantik.



Pesanan:Apa-apapun,bila pagi-pagi dah tak de cerita nak tengok,tengok cerita ulangan pun tak de hal.

16 comments:

  1. Myra ari tu tengok2 camtu ja citer ni..
    Tp ok jugak best ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jalan cerita dari satu episod ke satu episod sangat menarik...best

      Delete
  2. Ni citer filipina ke? Takde can la nak tgk kalo waktu siaran pagi2. Huu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he he ...saya SRTsempatlah nak tengok sambil jaga budak

      Delete
  3. sy tengok skit2 je dlu citer ni..x sempat nak layan...

    ReplyDelete
  4. suspen sikit tgk citer mcm ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. watak baru timbullagi saspen...he he he

      Delete
  5. tayang time pagi ye.... tak dan lah nak tgk jawabnya....seronok juga layan citer filipino kat astro bella

    ReplyDelete
    Replies
    1. astro bella?best ek...kena langgan kan...hmmm...tak leh langgan rasanya...suami tak suka...he he he

      Delete
  6. Salam..wah rasa mcm lama tak datang sini..huhuhu..bz sikit la..saya pun tengok ulangan marimar tu. Best sgt ceritanya..tak bosan tengok hero dan heroin dia..tp tulakan. Ulanganyer time tengah sibuk2 nak masak2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumsalam...he he he...saya pun kadang2 tak sempat bw...takpe...best kan cite filipina ni...

      Delete
  7. mama pun layan citer ulangan ni.. cantik kan dia..suka tgk wajah dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka tengok wajahnya tanpa make up..asli

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...