Wednesday, November 14, 2012

Wordless Wednesday # 15-Ragam Kereta Sewa



Saya setuju!!!Memang pun mereka berhenti tak kira masa,malah tak kira tempat juga.Jadi sekiranya kita memandu di belakang kereta sewa eloklah berhati-hati selalu.Takut terkejut pulak!

Pesanan:Dah biasa sangat....tiba-tiba bagi signal kiri nak berhenti..torkojut den!

22 comments:

  1. Patutnya tulisan tu kena besar lagi - baru jelas. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah...kecik tulisan tu...tulis besar2 lah kan

      Delete
  2. Kalau bagi signal tu masih boleh dimaafkan. Yang jenis tak bagi signal tu lagi sakit hati.

    ReplyDelete
  3. huhuhuhu.. mmg mereka bwk membahayakan ... pernah terkena juga.. hampir² tersondol...

    ReplyDelete
  4. hahaha tak psl je ade tanda blakng tu. tp kdg2 ade je pemandu teksi yg tak berhemah ni. ikut suka hati dia je nk berhenti. bukan semua la kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul dah tu...tulisan tu pun bukan nampak dari jauh..dah dekat bolehlah nampak..

      Delete
  5. mmg kena hati2 kalau follow belakang ni hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nampak je kete sewa,kitorang potong..taknak follow..he he he

      Delete
  6. bukan setakat tiba2 benti.tiba2 tukar lorong pun ye gak,tak bagi signal lak tu.

    ReplyDelete
  7. a`aa..betol tu..main ikut suka hati dorang je kan;D

    ReplyDelete
  8. selalunya keadaan mcm ni boleh menyusahkan pengguna jln raya yg lain..kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...berenti pun agak2 lah sikitkan..

      Delete
  9. salam kak..ha'ah, betol tu kak..memang diorang camtu & boleh membahayakan orang lain..tapi, kalo ye pun berhenti tak kira masa pemandu tu kena berhati-hati juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagi signal awal2 kan kalau dah nampak orang tahan dari jauh...mengelakkan kereta membrek emergency...

      Delete
  10. ehem..jln raya tu seolah2 mereka sorang je yg punya !!..hu2x..biadapnya pemandu teksi tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan marah mama...tak semua pemandu cam tu kan...kang marahlah persatuan pemandu teksi kang...he he he

      Delete
  11. kadang-kadang kereta sewa ni kalau nak berhenti...langsung tak bagi signal..tu yg nak marahnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai betul ye marah dgn ragam pemandu kereta sewa ni ye...sabar je lah

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...