Wednesday, May 23, 2012

Wordless Wednesday # 7-Pramugari Japan Airlines (JAL)

Antara yang menarik sewaktu menaiki penerbangan Japan Ailines (JAL)



Ketika mengalu-alukan penumpang mereka berpakain lengkap,cantik pakaiannya.

Ketika melayan penumpang sewaktu menghidangkan makanan,mereke berpakaian yang bersesuaian.

16 comments:

  1. sopan kan akak..kalau dibandingkan dengan air asia...seksi ;p

    ReplyDelete
  2. stoking gelap,siap sarung tangan lagi...

    ReplyDelete
  3. salam..orang yang bergambar pun apa kurangnya..

    ReplyDelete
  4. sopannya... takla seksi sangat kan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pramugari kita macam mana?ikut bentuk badan tak?

      Delete
  5. alah k.ida zaman muda2 sweetnyaaa..;)
    eh macam bibik pun ada pakaian dia yang biru tuh..ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala yana ni sekarang muda lagi tau...tak sweet ke?he he he
      macam bibik,kalau dia pandai baca ni marah dak pramugari tu..

      Delete
  6. Ni mcm chiaki. INgat lagi tak drama jepun pramugari chiaki dgn cikgu hiroshi dulu2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. drama Jepun chiaki,tak ingatlah..ada ke?..

      Delete
  7. wah ni kenangan masa bila ni? seronok eh dah pergi jepun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahun1996..dah lama...seronok g Jepun..time tu kalau sape nak g luar negeri,Jepun antara pilihannya..

      Delete
  8. ehem tuan punya blog sama cantik dgn pramugari jepun tu !!..he2x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama ni...pandailah memuji..he he he

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...