Wednesday, May 09, 2012

Hoki Remaja Asia Mara lagi

Kemenangan Malaysia bertemu Jepun pada 7 Mei lalu memastikan Malaysia layak ke saingan separuh akhir sebagai juara kumpulan A bagi perlawanan Hoki Piala Remaja Asia 2012. Aksi menarik pemain yang bertungkus lumus memastikan kemenangan membuatkan saya teruja menonton hingga akhir perlawanan.

Malaysia menang 3-1 dengan Jepun.Sebelum ni Malaysia sudah menundukkan Korea seperti yang saya laporkan di sini.

Senarai pemain hoki yang sempat saya snap dalam kaca tv.Sebab sebelum ni saya pun tak berapa kenal nama pemain hoki ni.Memang seronoklah lihat cara mainan yang pantas mereka ni.Tak terkejar dek mata saya bila bola masuk gol.


Hari ini dan esok masih ada lagi perlawanan hoki.Tapi saya tak pasti siapa lawan siapa.Kena tengok jadual mereka nanti.Untuk pengetahuan semua,perlawanan diadakan di Stadium MBMB Bukit Serindit,Melaka.Orang Melaka jomlah tengok game hoki!

Pesanan:Saya semakin berminat melihat perlawanan hoki ni,apabila setiap tontonan saya itu Malaysia menang.

10 comments:

  1. Yey! Malaysia menang! Betul la jangkaan awk ari tu kan yg Jepun lagi tak hebat drpd Korea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he he...nujum mak belalang je tu..

      Delete
  2. bangga dengan hoki Malaysia, moga team Malaysia terus berjaya..:)

    ReplyDelete
  3. goodluck Malaysia..:)
    mesti berjaya sebab dia tahu k.ida tengok game ni..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer la tu...betul kot,sebab dia tahu akak tengok diorang,diorang pun taknak hampakan akak kan..bagi menang...gitu lah kan...he he he

      Delete
  4. Assalamualaium Ummiarisa.
    Minat hoki rupanya. Sya lebih minat bola plak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebetulan saya terlihat satu perlawnan hoki di TV,terus saya melekat menonton perlawanan seterusnya...baru je nak minat hoki ni...walaupun bola masih menjadi minat utama(sebab suami minat)..

      Delete
  5. sy minat hoki ummi :)

    sekarang pun tgh tgk live game separuh akhir tu. hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysia menang kan...lawan Pakistan lah lepas ni..

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...