Wednesday, December 22, 2010

Tinggal beberapa hari lagi je..


Kelihatan anak-anak bergaya dengan pakaian sekolah mereka

Saya berkesempatan untuk menulis blog dalam tempoh 2 minggu je (lebih kuranglah). Sebab selepas sekolah di buka mungkin masa saya terhad. Saya perlu menumpukan sepenuh perhatian kepada pelajaran anak-anak.

Lagipun anak yang kedua akan menduduki tahun 6 tahun 2011, maka saya perlu lebih memberi tumpuan pada pelajarannya. Di kala itu juga saya perlu banyak berkorban untuk bercuti-cuti ke mana-mana. Anak-anak yang lain pun sama juga, saya akan tengok-tengokkan juga.

Cuti panjang kali ni okaylah, saya ada banyak masa sikit. Anak-anak yang besar bergilir-gilir menjaga si kecik tatkala saya mengadap komputer. Ingat boleh menaip dengan tenang ke kalau si kecik duduk kat riba. Habis semuanya ditekan. asyik menjerit je lah kerja saya.

Maka buka sekolah nanti,rutin berubah lagi. Jadi sementara boleh nak menjenguk blog orang lain saya jenguk,dan sementara ada cerita dan ilmu nak dikongsi saya kongsikan. Tapi bukan tak update langsung blog ni nanti, mungkin ambil masa sikitlah. Saya nak tengok macam mana jadual tahun 2011 pula.

Pesanan: Apa-apapun kalian jangan lupakan blog saya ni..

2 comments:

  1. hehe..xpelah akak.dah ade ank dara yg besar boleh jaga adik.:)blog ini xkan dilupakan lah.
    :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...