Tuesday, December 28, 2010

Macam-macam berlaku minggu ni..

Antaranya:

1.Menonton perlawanan bola sepak antara Malaysia dan Indonesia yang memberi kemenangan selesa kepada Malaysia 3 -0. Di rumah kami menjerit-jerit setiap kali gol masuk ke gawang lawan.

Gambar bergoyang menunjukkan mereka sedang melompat-lompat...

2.Melihat kemalangan yang menyebabkan keretaMyvi terbalik. Tidak dapat dipastikan sama ada pemandu dan penumpang cedera atau tidak, kerana saya lalu tanpa memberhentikan kereta kerana sudah ada kereta polis di tempat kejadian. Kejadian berlaku di Bandar Tasik Puteri. Harap-harap tak ada apa-apa terjadi kepada pemilik kereta tersebut.

Kereta terbalik..

3.Makan di sebuah restoran di Bandar Tasik Puteri ,Rawang, Selangor. Dan yang pastinya kami kekenyangan. Sehingga tidak sempat untuk mengambil gambar makanan. Hanya gambar restoran sahaja yang dapat kami ambil. Silalah singgah ke Restoran Tok Wan,pemiliknya orang Terengganu dan sungguh baik hati. Makanannya juga sedap dan harga berpatutan. Restoran ini dibuka dari 7 pagi sehingga 12 tengah malam. Macam-macam adaaaa...


Restoran Tok Wan Selera Kampung di Bandar Tasik Puteri,Rawang,Selangor

4.Hari ke klinik gigi. Kami sekeluarga ke klinik gigi untuk membuat pemeriksaan gigi. hasilnya gigi saya perlu ditampal 2 batang. Dan juga perlu dicuci gigi saya. Hah, berdebar saya pada mulanya. Tapi akhirnya berjaya juga. Saya cuma merasa ngilu sahaja. Tapi ngeri juga. Inilah yang ngerinya selain rasa sakit nak bersalin. Tapi tak cuba tak tahu. Okaylah tu! Sudah bersihpun gigi saya, selesa sungguh.

Ini gigi cik google ye..bukan gigi saya..he he he

Pesanan: Apa sahaja yang kita lakukan jika diiringi dengan niat yan baik maka baiklah jadinya.

4 comments:

  1. betul2 banyak perkara yg akk lalui mnggu ni..tp yg paling trkejut kete myvi terbalik tuh...

    ReplyDelete
  2. echah-ada banyak lagi..tapi tak larat dah nak menaip..letih melayan anak-anak...

    ReplyDelete
  3. dah lama tak buat pemeriksaan gigi. gigi pun dah macam err,,,, :D

    ReplyDelete
  4. julietdeorange-he he he baik pegi check cepat2..nanti rongak lah..ha ha ha

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...