Friday, December 17, 2010

Percubaan pertama! Tolong tengokkan...


kelihatan didalam gambar -sibongsu (atas) sijelly (bawah)
Kenapa adik saya sibongsu dan sijelly pandai dalam IT? Kenapa? Kenapa? Inilah yang dikatakan pengorbanan seorang kakak terhadap adiknya. Saya memang tak pandai dalam hal-hal internet ni. Mereka berpeluang untuk belajar lebih daripada saya.

Pertama kali saya diperkenalkan oleh mereka ialah Yahoo Messenger.Kemudian Friendster. Mereka suruh daftar.Saya pun daftar. Kemudian tak lama selepas itu ada pulak Facebook. Mereka juga tolong buatkan. Apabila saya sudah mulai menyukai Facebook, mereka memperkenalkan saya pula dalam dunia blog. Saya pun ikut membuka blog. Semuanya mereka yang tolong buatkan. Saya sekadar mengikut sahaja.

Kemudian saya belajar sedikit demi sedikit tentang dunia baru saya iaitu berblogging. Saya menjadi leka seketika. Apabila saya sudah menjelajah sesetengah blog saya semakin teruja. Apakah betul tindakan saya ini? Ha ha ha Tepuk dada tanya sakit ke tak?

Sebenarnya entry ini dibuat sekadar untuk mencuba macam mana nak letak link kat dalam entry saya ini. Akhirnya saya berjaya! Saya hanya tanya sekali je dengan sibongsu. Dan inilah hasilnya. Betul tak sijelly?

Pesanan: Jangan tak tahu anak sulung saya juga pandai dalam IT ni. Tapi segan nak tanya dia.

4 comments:

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...