Thursday, December 09, 2010

Rumah Siti Nurhaliza sunyi...


Kebetulan anak-anak,anak-anak buah dan juga anak jiran bercuti di Kuala Lipis, saya membawa mereka berjalan-jalan di sekitar Kuala Lipis. Dah puas berjalan saya singgah ke perpustakaan awam Kuala Lipis. Suruh mereka isi ilmu sikit kat minda tu.

Jadi jalan-punya jalan, saya terfikir nak bawa mereka melihat secara eksklusif ( ayat yang betul secara dekat) rumah artis popular nombor satu Malaysia iaitu Dato' Siti Nurhaliza. Sebenarnya walaupun saya sudah hampir 10 tahun menginap di sini, baru sekali je saya ke rumah beliau itupun sebab ikut sepupu dia. Kalau tak jangan harap dapat masuk rumahnya.

Ha jomlah tengok gambar-gambar yang berjaya di ambil.Itupun sebelum ambil tengok kiri-kanan juga,takut orang lain tengok kami ni macam 'jakun' lak.


sign board sebelum masuk ke simpang rumah Siti
belakang rumah Siti

pemandangan dari atas bukit

dihadapan rumah Siti
pintu gate rumahnya nampak biasa je kan,dia memang seorang yang merendah diri..kelihatan Aisyah anakku sedang berposing...
inilah laluan ke rumah Siti,biasa je kan...


Pesanan: ada satu info yang menarik...jiran sebelah rumah siti pun nama nya siti juga...kebetulan kot...dan sila jangan jakun...

5 comments:

  1. hahaha........ sian anak buah ku,.....hehehe

    lain kali ko g jer tekan loceng umah dia... cakpa la saya nak masuk..hahaha


    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  2. @ana...kalau nak akak bawakan kau ,mehlah datang sini...
    @sumijelly..akak malas nak kacau je..kalau tak akak siap tipon sepupu dia suh tolong bawa kami masuk dalam umah..ha ha ha

    ReplyDelete
  3. hawaawww... sgt jeles nihhhh... huhu.. ^^

    ReplyDelete
  4. @She's Gee-jangan jeles lah...he he he

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...