Monday, December 13, 2010

Sekarang duduk rumah ayah mak di KL

Ayah saya dan si bongsu saya..
Mak saya...

Saya sibuk kalau tinggal di rumah mak. Sebab saya bukan duduk goyang kaki macam adik bongsu saya tu. he he he marah lah dia.. Jadi kalau duduk rumah mak tak banyaklah peluang untuk mengadap komputer. Sebab macam banyak sangat pula kerja.





Kesempatan ini nak bawa anak-anak ke Perpustakaan Negara Malaysia. Bukan selalu dapat pergi. Jadi tunggulah entry seterusnya. Itupun kalau sempat pegang komputer ni. Asyik berebut dengan anak je. Lagi pula anak lelaki baru sahaja balik dari kem. Tentu dia nak menggunakan komputer setelah hampir 2 minggu tidak mengadapnya. Saya ikutkan aje..





Oklah. Jumpa lagi. bye





Pesanan: Pagi-pagi esok nak ke perpustakaan. Untuk mendapatkan tempat parking kereta. sekejap je duduk umah ayah mak...nak balik lipis pula

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...