Wednesday, May 15, 2013

Makanan oh Makanan!



Teringinnya nak makan semua ni.Ni makanan yang sudah pernah dimakan,tapi teringin nak makan lagi.Air laici kang tu merata-rata mudah diperolehi kat kedai makan.Popia otak-otak tu kena tempah dulu,tak jual kat kedai sini.Begitu juga satay ikan boleh didapati bila ada pasar malam je.Popia Singapore tu,kena buat sendiri kalau nak makan.Hmmm....

Pesanan:Sedapnya kan...

8 comments:

  1. Sedap...kalau popia tu memang peberet! Xkira apa jenis popia, semua saya suka

    ReplyDelete
  2. aaaa...satay ikan!!! lama x makan..tetiba teringin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun laama tak makan...bila ada yang jual saya beli...

      Delete
  3. popia otak-ptak tu susah la nak jumpa..selalo bulan puasa je dapat makan..
    satay ikan tu feberat kita cuma skrg ni dah tak berapa sedap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu,jarang orang jual ...satay ikan tu kalau kat kelantan mudah dapati,tapi kat Lipis ni ada pasar malam baru jumpa..

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...