Sunday, May 12, 2013

Selamat Hari Ibu,Mak,Umi,Mama

Apabila melangkah ke alam perkahwinan,pasti ingin mempunyai anak sendiri yang akan menjadi impian.Impian menjadi seorang ibu.Semua wanita mengimpikan demikian.Namun demikian ada juga yang tidak diberi rezeki untuk mempunyai anak.Ini semua perancangan dariNya.



Inilah wajah kesayangan mak saya.Umurnya sudah melewati 60 tahun lebih.Setakat ni sudah mempunyai 15 orang cucu.Saat yang paling mak suka bila kami sekeluarga dapat berkumpul bersama.Saya masih lagi mempunyai ayah.Ayah lah yang saya harap dapat menjaga mak.Mak juga saya harap dapat menjaga ayah.Sampai bila-bila pun saya tak terbalas jasa mereka berdua.


Ini pula saya yang bergelar ibu.Bersama anak perempuan yang sulung.Anak ke 2 daripada 6 orang adik-beradik.Saya berharap semua anak-anak menghargai pengorbanan ibu mereka.Bila sudah menjadi ibu,sangat terasa segala apa yang pernah ibu kita lalui dulu.

Sayangi ibu anda setiap masa.....ianya sangat releven.

SELAMAT HARI IBU!

Pesanan:Bila menjadi ibu,hadiah itu tidak penting,yang penting anak menghormati diri ini sebagai ibu mereka.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...