Thursday, May 09, 2013

Hiasan bilik pengantin yang ringkas.

Cuti baru ni ramai juga yang mengadakan majlis perkahwinan.Saya sempat mengambil gambar bilik pengantin.Saya suka dengan hiasan yang ringkas dan warna yang lembut.

 Ini yang sempat saya ambil





Diharap dapat memberi sedikit inspirasi buat bakal-bakal pengantin.Cuti sekolah tak lama lagi,dah ada pun jemputan kahwin yang perlu dihadiri.Mudah-mudahan dapatlah dipenuhi jika tiada aral melintang.

Pesanan:Mesti bakal-bakal pengantin berdebar-debar menanti saat-saat indah dalam hidup....Tahniahlah!

13 comments:

  1. dkna tak hias bilik sebab tau tak akan bergambar dalam bilik, hanya untuk mak andam masuk mekap jer..dkna fokus kat pelamin luar jer.. *jimat kos :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik..bunyi macam tak lama lagi je tu...bilik pengantin kena comel juga dkna...

      Delete
  2. bila pergi rumah orang kawen bilik pengantin yang dituju dulu...nak tengok cantk atau tidak...
    warna mainkan peranan juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu,saya mesti nak tengok juga bilik pengantin...

      Delete
  3. Bilik pengantin mesti kena cantik2 ek..wajib sbb semua org nk jmpa pemgantin kt blk derangkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah...nak tengok deco bilik ..sebab macam-macam gaya kan..

      Delete
  4. simple tapi menarik . rasanya boleh decorate sendiri ...

    ReplyDelete
  5. Saya ni jenis kurang suka tengok bilik pengantin orang.. Tak tau la kenapa.. Kalau pergi kenduri kawen, kalau boleh lepas makan je terus nak balik.. Ada masanya tak masuk dalam rumahpun sebab tuan rumah dah ada kat luar.. Asalkan tuan rumah tau kita datang, dah memadai..

    Malas nak bersesak2.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tetap nak jenguk juga,kalaupun pengantin tengah bersolek...saya minta izin nak tengok kejap je...hehehe

      Delete
  6. ehe..kalau g kenduri kawen..tak sah tak jenguk bilik..kikiki.. sekarang tak boleh dah sbb mia xmo masuk dlm rumah sll dapat ambil gambar pelamin sajalah...

    blik tidur pengantin sekarang simple...mmg cantik

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...