Thursday, December 20, 2012

Makan baki orang je lah-Durian Crepe


Akhirnya,merasa jugalah saya makan durian crepe yang heboh diperkatakan orang sana-sini.Itupun setelah saya pulang ke rumah mak di Kuala Lumpur.Suami saya ada kerja di KL.

Al-kisahnya,saya boleh dapat merasa juga tu sebab kebetulan saya buka peti ais mak...hehehe...selongkar dulu makanan dalam peti ais mak.Terjumpalah saya makanan ni dalam peti beku.Terus saya tanyakan mak siapa punya ni?Mak kata adik bongsu saya punya suruh mak rasa.Tapi mak tak makan dan taknak makan pun.Tekak orang tua kot,Tak nak makan makanan yang pelik-pelik ni.


Dah namanya rezeki,rezekilah juga walaupun lebihan orang kan.Hmmm...okay...mula-mula ambil sesudu,saya makan.Sesuap dulu kemudian sesuap lagi untuk merasa dengan lebih lanjut,namun demikian tidak menepati tekak saya,maka yang lain tu anak-anak tolong habiskan.Begitulah ceritanya tentang durian crepe saya.Jadi saya dah tak heran lagilah kalau dengar orang bercerita tentang makanan ni.Hahhahahha

Pesanan:Moral of story:Jangan mudah terpedaya dengan produk terbaru jika belum merasa...huhuhu

14 comments:

  1. aahh..tgk tekak dan selera masing2 kan..ade yg mkn durian..tp x leh nak masuk durian crepe ni..tp ade plak yg tak mkn durian..tp leh mkn durian crepe ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye lah,saya hantu durian,tp x leh masuklah durian crepe ni.

      Delete
  2. ikut selera masing2..

    yg kelakarnya... bos moon pernah dgr org sebut pasal durian crepe..

    katanya.... ada org sampaikan pada beliau.. kulit durian crepe tu..mcm kulit karipap...

    hehehehehe~ kelakar... dan sekarang.. bos dah merasa durian crepe tu bila moon promote sampai ke opis...

    ReplyDelete
  3. haah..lain org lain citarasakan..mcm saya suka sgt..sedap giles!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kena ngn selera saya,saya pun ckp cam chekgu cakap.sedap giles,hehehe

      Delete
  4. ha.. ha.. betoilertu.. bagi akak yang gemar durian tetap boleh makanler..tapi kata orang kalau nak jadi kegemaran idakler... kalau dapat durian betoi2 lagiler akak nak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik saya makan durian terus kannn.,hehehe

      Delete
  5. Akak memang hantu durian..tapi durian crepe tak berapa menepati citarasa akak...mkn durian fresh lagi sedapkan...bergantung pada selera masing2 kan dik...

    ReplyDelete
  6. aha kak...tak semua org leh terima crepe doyan ni...mungkin sebab loya ngan cream dia..atau pon doyan dia hehe

    ReplyDelete
  7. haha...sy pon xleh terima la..bukan takat loya..rase kembang dlm mulut..huuu

    ReplyDelete
  8. heheheh.. setiap org ada citer rasa sendiri... tapi ahlam suke.. sip cari resipi n buat lagi...hehehe

    ReplyDelete
  9. Ye setuju tekak masing2 :)

    MJ dah 3x makan, tp yg kali kedua tu memang terbaik ;D

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...