Saturday, December 08, 2012

Baru boleh merasa hasil....

2 tahun....lama tu...bukan sekejap...penantian itu memang menyiksakan... Apa yang 2 tahun...saya dah berblog hampir 2 tahun...namun demikian sekarang baru berpeluang untuk menikmati cheque dari Nuffnang.Pertama kali ni tau.Memang lah tak banyak,tapi dah rezeki banyak ni,terima je lah.Bersyukurlah.



Hari ni  pulak tu baru dapat,disebabkan tak pandai macam mana nak cashkan cheque ni,terpaksa juga tanya suami.Jadi esok lusa bolehlah pergi bank uruskan hal ni.Maklumlah pernah pegang cheque pun 20 tahun yang lepas rasanya.Hmmm....nak belajar ilmu baru lagilah ni.

Pesanan:Kalau tak cuba tak tahukan....Terima kasih korang yang rajin datang blog saya.

10 comments:

  1. Cek boleh masuk mana2 bank.. Tak payah bukak akaun HSBC...

    Tahniah sbb dapat jugak hasilnya.. Alhamdulillah, boleh la beli novel.. hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah..tulah..saya ingat kena buka akaun HSBC...maklumlah SRT...hehehe..

      oh...lepas bayar bil internet...baru leh beli novel...kih kih kih...tq ye

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...