Wednesday, December 12, 2012

Wordless Wednesday #17-SOT (Semua Orang Tahu)

Ini buah manggis!SOT!!!!!SEMUA ORANG TAHU!!


 Ambil sebiji,lihat bilangan dibawah buah tersebut untuk mengetahui bilangan isi di dalamnya.


Tadaaa....pilihan anda menguntungkan anda.

Pesanan:Rasa nak untung pilih-pilih lah.....


18 comments:

  1. my peberet jugak tu...sedap manggis fresh ni...

    ReplyDelete
  2. cantik isi manggis tu kak..sedapnye la..

    ReplyDelete
  3. nak tahu isi byk tau tdk...tgk kat bawah..betul juga
    sedapnya makan manggis....

    ReplyDelete
  4. Cantik isinya. Putih dan sama-sama saiz je. Byk lagi ke stok manggis ummi arissa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. manggislah cepat habis dimakan dek anak2...habis daaa...hehehe

      Delete
  5. owh ye lah..ikut berapa tampuk dia tu kan Ida..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala kak...mesti akak tahu...betullah tu...

      Delete
  6. nak balik kg en abg kutip buah manggis pula minggu ni

    ReplyDelete
  7. Terlioqnya bila tgk isi yg Putih gebu tu

    ReplyDelete
  8. sedap..kat kg banyak buah manggis sampai luruh2

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai...ruginya tak duduk dekat kita ni...

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...