Wednesday, August 15, 2012

Pemandangan Biasa Menjelang Hari Raya



Selamat pulang ke kampung halaman masing-masing.Cuti dah beri awal,jadi tak perlulah tergesa-gesa pulang.Memandulah dengan hati-hati,jangan pentingkan diri sendiri.Orang lain pun nak sampai cepat.

Pemandangan ni saya ambil di kawasan rumah saya di Benta-Kuala Lipis,Pahang.Patutlah KL lengang,habis pakat-pakat balik belaka ke pantai timur,barat, utara ,selatan.

Semoga semuanya selamat dalam perjalanan.Di kesempatan ini,saya memhon ampun dan maaf kepada semua pembaca blog saya,blogger2 dan kawan2 semua jika ada tersalah silap.

Selamat Hari Raya...Maaf zahir batin...

Kereta saya mungkin juga antara kereta-kereta yang akan menyesakkan jalan-jalan ke Kota Bharu,sebab tahun ni giliran kampung suami!!he he he...senyum sokmo!


Pesanan:Maaflah kalau komen tidak dibalas,jejak tidak di cari...mungkin sibuk sedikit...tapi akan dilawati kemudian....

42 comments:

  1. selamat hari raya..saya pun mintak maaf klu ade komen2 yg menyentuh hati..sob sob

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya..have a safe journey..

    ReplyDelete
  3. selamat pulang ke kg umi...selamat ari raya...umi sibuk anto kuih raye lg ke?heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. letihnya kalau jalan jem camni....saya dah beres anta kuih raya kat pelanggan...

      Delete
  4. Salam kak...
    sejak mertua pindah ke Penang dah 3 tahun tak balik kelantan...rindu nak pi kelantan walaupun jalan ke sana jauh dan raya2 ni jalan mesti jem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. datanglah nanti ke kelantan buat ubat rindu...tapi jalan jem kat kelantan ni tak kira hari raya je..asal cuti sekolah panjang je,jemlah jalan...

      Delete
  5. selamat hari raya.. maaf zahir batin..
    hati2 pulang ke kampung

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya ye..maaf jua dipinta...terima kasih mendoakan yang baik2..

      Delete
  6. selamat hari raya.....
    maaf zahir batin....
    berhati-hati dijalanan.....

    ReplyDelete
  7. perghhh.... menguji kesabaran ni kalo dah jam cam gitu kan...huhuhu

    ReplyDelete
  8. salam kak..jalan jem ni lah yang saya tak suka..menyesakkan kepala jadinya..hihi..selamat hari raya juga buat akak..hati2 di jalan raya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jalan jem,kena sediakan makanan berbuka dalam kereta,macam air ke...takut tak sempat berbuka di rumah maupun di kedai...selamat hari raya..

      Delete
  9. Replies
    1. salam kenal shark..selamat hari raya

      Delete
  10. perkara biasa bila raya. he He. KA nak wish selamt hari raya dan mohon maaf andai ada salah silap spjg kita berblogging ini ye

    ReplyDelete
  11. balik kampung...oooo balik kampung.... hehe bestnya kan balik kampung..jauh pulak tu..hati2 yer kak.. selamat hari raya!

    ReplyDelete
  12. orang semua cerita pasal balik kampung .. geramnyer... akakni beraya kat kljerler...
    tapi akan balik kampung gak lambat sikit....
    selamat hari raya yerk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe..saya dah biasa raya di KL...ada geng...

      Delete
  13. wow!jujuk keto..
    selamat ari raya k.ida..maaf segala salah silap ya..
    jemputla beraya ke pondok buruk kami nt..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gitulah..kalau cuti panjang je...jemlah jalan...insyaAllah...

      Delete
  14. apapun..hati2 di jalan raya...moga selamat pergi dan selamat kembali ye :)

    ReplyDelete
  15. adehh kak tu yang penat nak tunggu jem2 camni..tahun ni beraya kat johor..pehhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. johor tuuu...bestnyaa....selamat pulang dengan selamat ye...

      Delete
  16. akak!akak! selamat hari raya ye :) hehe.kalau dekat la kan maunya saya datang beraya kat umah akak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh ler...boleh dapat duit raya...he he he

      Delete
  17. Selamart hari raya ummi arissa. Dah mula sesak nampaknya. Seram plakbila fikir nak lalu lebuhraya karak nanti. Huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah biasa dengan jem macam ni kalau tiba hari raya...he he he

      Delete
  18. salam aidilfitri ummi arissa,maaf andai ada tersalah bicara semasa membuat komen yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam aidilfitri juga dari saya sekeluarga buat mama Aryan...maaf dipinta juga ye...

      Delete
  19. Selamat hari raya dari che mid dan keluarga.. insyaallah akan balik Lepih petang ni..cuba la call di 013-3672459, ada rezeki boleh jumpa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ada d kg suami kt Kelantan...sempat jumpa ke tidak...takpe saya simpan nombor Che mid...

      Delete
    2. Saya ada d kg suami kt Kelantan...sempat jumpa ke tidak...takpe saya simpan nombor Che mid...

      Delete
  20. Selamat Hari Raya utk ummiarissa...maaf zahir dan batin...

    ReplyDelete
  21. keadaan biasa bila balik klate ;p

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...