Wednesday, August 08, 2012

Wordless Wednesday # 13-Duit Raya


Pesanan: Untung budak-budak sekarang,dapat duit kertas,takde dah duit syiling.

21 comments:

  1. dulu paling suka duit syiling RM1 sebab paling berat...hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kira berat tu rasa banyaklah dapatkan dkna..he he he

      Delete
  2. Replies
    1. tu bukan semua duit akak...tolong tukarkan je...dni nak kaler merah ye...amik je kat gambar tu hehe he

      Delete
  3. baru tukar duit baru juga.dpt juga yg rm20 kaler kuning tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tukar yang nak bagi kat anak buah je...kaler kuning over budget nanti he he he

      Delete
  4. dah lama tak dapat duit raya..huu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik dah besar panjang nak duit raya gak...he he he

      Delete
  5. Replies
    1. nape pulak ye...hmmm saya tak kisah...asalkan duit he he he

      Delete
  6. Nilai duit kita makin kecik pun ye juga. Dulu 50 sen boleh dapat beli air satu cawan sekarang seringgit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kakzakie...dulu dapat duit raya 20sen pun dah banyak bila dikumpul2kan..ingat lagi air gas harga 50 sen..waktu sekolah rendah dulu..

      Delete
  7. lega dah tukar duit raya...
    tunggu nak hulur saja......

    ReplyDelete
  8. zaman sy dulu dapat 20 sen pun dah kira banyak..:)

    ReplyDelete
  9. Budak2 zaman skrg mana nak terima duit syiling. sy belum lagi tukar duit utk bagi kat budak2 time raya nnt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pulak tak galakkan anak2 mintak duit raya...kalau diberi ambil,kalau tak senyap...ha..tukar ler cepat...he he he

      Delete
  10. kak oo kak.akak nak tau fakta tak?bulan romadon dan syawal yg bakal menjelma ini, akak la orang yang paling vogue bak kata iklan ribena Kelass Ko Shira!! *sambil buat muka bling2

    p/s:duit raya untuk saya takde ke kakak?kihkihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah afzal...ko mimpi apa malam tadi...puji semacam jer ni...tipu2...tipu2....tipah taknak tertipu...

      p/s:ada ..kalau nak datang ler beraya ngan akak dulu..ha ha ha...

      Delete
  11. Wahhhh!! Dah tukar ye kak..

    Asben Myra baru nak p tukaq hari ni :D

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...