Friday, January 28, 2011

Hanya menunggu hari

sekotak besar ni..muat ke masuk avanza ni?

Setelah hampir seminggu dengan kesibukan berpindah rumah,mengambil tempahan kek dan juga membuat kuih-muih,akhirnya saya dapat juga membuat mini kek coklat untuk majlis pertunangan adik saya.Adik yang ni?Kau buat apa?Sibuk juga ke?he he he

Kalau bukan saya yang membuatnya,siapa lagi nak buatkan.(riaknya..tak baik tau)Tapi 100 biji tu biasalah bagi saya.Cuma asal sikecik ada yang menjaga, saya boleh membuatnya tanpa berhenti. Kalau si kecik mengganggu....tension nyaaaaa....tapi semalam sempat juga dia mengambil sebiji kek dan memasukkan terus ke dalam mulut sambil tersengih...geramnyaaa...

Esok akan bermulalah majlis pertunangan adik saya merangkap yang si bongsu. Maka hari ini akan bermulalah perjalanan kami pulang ke Kuala Lumpur untuk bersama-sama meraikan majlis pertunangan adik saya. Semuanya telah kami rancang sebaik mungkin.Apa yang kami harapkan ianya akan berjalan dengan lancar.Mujur cuti sekolah seminggu.

Selepas ini setelah bergelar tunangan orang, maknanya adik saya sudah berpunya,Jadi hampalah lelaki-lelaki diluar sana yang baru je nak mencuba mengoratnya.Tak dapat beriparlah dengan saya.He he he...tak dapet den nak nolong...

ni ambil 2-3 biji buat close up..ada gula-gula sekali ni..
ni close up dalam kotak..(diorang nak letak dalam paper bag pulak ni)

Pesanan:Sekali lagi terima kasih kepada Cikgu Niena tolong packingkan...

4 comments:

  1. apa ni?? apa ni?? adik awak tu pun tak announce lagi kt org lain...ini tidak adil.

    ReplyDelete
  2. Cik Norfa-jangan mare ha..nanti kena jual!

    ReplyDelete
  3. rajin sungguh dah la pindah rumah !

    ReplyDelete
  4. puanbee-adik bongsu punya pasal lah ni...takpe...tak kisah..asalkan puas hati..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...