Sunday, January 16, 2011

Anakku berposing atas motor kesayangan baba..

Helmet lebih besar daripada kepalanya...

Di kala anak-anak orang lain sibuk dengan permainan mereka, anak saya yang perempuan ni sibuk mengisi masa lapang berposing di atas motor babanya. he he he..

Saya sukakan aksi dia berposing atas motor tu. Cuba lihat aksinya. Inilah kenang-kenangan yang dapat disimpan...


Siap berbaring..
Merempit..
Tak lupa juga posing menggoda..


Pesanan: Jangan lupa dapatkan lesen sebelum memandu...

8 comments:

  1. jaga2 akak,nnti besor2 jadi minah rempit.hehe..x x echah gurau je.heheeh

    ReplyDelete
  2. amboii possing atas moto besar..

    ReplyDelete
  3. @echah-ala rempitlah..akak kepit(cubit) paha budak tu kang...takpelah..faham dah echah bergurau...

    Puan Bee-saja-saja je tu..suami yang suruh

    emieysandra- comelkan?..he he he

    ReplyDelete
  4. huih..berani dia naik moto nu...

    ReplyDelete
  5. Abu Luqman-ala motor tak jalan bolehlah..berani sangatlah..

    ReplyDelete
  6. takleh blah gambar last tu....mesti mak dia yg suh buat camtu ni. hahahaha

    ReplyDelete
  7. oh Cik Norfa...bab -bab bergambar dia sendiri yang pandai posing tau..tak ajar pun...kan anak baba tuu..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...