Friday, January 28, 2011

Budak seksi dalam laci..jangan terkejut!

Sedang saya leka mengadap komputer,bila berpaling je cari anak saya rupanya ada dalam laci.Laci almari tv.Betul dia masuk sendiri.Tapi waktu tu tak dapat snap gambar.Kamera entah mana hilang tadi.

Terkejut saya!Macam mana lah dia boleh ada dalam laci tu.Muat-muat pula tu. Jadi saya tunjuk aksi lakonan semula anak saya dalam laci melalui gambar ni. Macam-macam lah aksi budak-budak ni...tak tercapai akalmu....



Memang dia suka buka laci tu,tapi taklah saya terfikir dia nak masuk dalam tu.

Ni memang sengaja ambil gambar dengan Kak Anisnya..


Pesanan:Jangan leka hingga terabai anak-anak...ditujukan khas untuk saya..dan anda juga yang mempunyai anak-anak.

11 comments:

  1. haha anak memang mcm tu ank bee pun suka masuk celah2 meja.dulu lah sekarang dah jemu agaknyer...!

    ReplyDelete
  2. anak zai suka masuk dalam almari...sampai kopak dikerjakannyer...

    ReplyDelete
  3. sama dgn anak munna yasmin.. suka sangat main laci kat almari .. takut gak terkepit tangan ...

    ReplyDelete
  4. puanbee-tempat-tempat cam tu yek budak2 suka...

    Zaidah-bahaya tu masuk dalam almari..jaga-jagalah...

    shida anwar-cute kan..

    munna-ye lah kalau tak perasan terkepit jari..tau-tau dah nangiskan..

    ReplyDelete
  5. miss lolly & gadis merah jambu-tak patah..jangan risau..budak kecik tu ringan je..

    ReplyDelete
  6. haha biasa budak2 nih nak explore nanti dah bosan dia tk buat ler..mula2 jer tu..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...