Thursday, February 03, 2011

Kenduri Kahwin hari khamis?

sanak saudara berkumpul..

Saya sekarang berada di kampung suami bercuti selama 3 hari di Kelantan.Sebaik sahaja selesai majlis pertunangan adik saya,(rujuk entry ini)saya bergegas pulang ke Kuala Lipis.Kemudian pulang ke Kelantan hari rabu.

Hampir 99 peratus barang-barang dalam rumah lama telah selamat dipindahkan di rumah baru.Rujuk entry ini pula.Satu peratus lagi ialah belum menyerahkan kunci rumah kepada Pengerusi Kuarters.

Saya sampai ke Kelantan jam 12 tengah malam selepas bertolak dari Kuala Lipis jam 5 petang.Biasalah singgah makan dulu.

Menurut adik ipar saya ada kenduri hari khamis (hari ini) di Guntong,Terengganu.Biar betul kenduri kahwin buat hari khamis.Tapi memang betul.Sepupu suami (perempuan)berkahwin pada hari khamis.Ringkas dan meriah.


mesti nak bergambar dengan pengantin..

Pesanan:Majlis kahwin yang ringkas dan tidak berlaku pembaziran amat dituntut dalam Agama Islam.Macam tak percaya kenduri kahwin buat hari khamis,kebetulan semua sedang bercuti Tahun Baru Cina...jadi percayalahhhh...

2 comments:

  1. ooo..agak buzy lah yer skrg ni..pindah rumah lagi..kenduri lagi..

    kiss for arissa yer nnt :) muahhsss

    ReplyDelete
  2. ibu_Arifa- ye lah..cuti-cuti ni kena penuhi jemputan ke majlis-majlis kahwin..

    p/s:dah kiss dahhh...tq

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...