Tuesday, February 08, 2011

Jem ada dimana-mana

Sewaktu balik dari Kelantan ke Kuala Lipis selepas habis cuti Tahun Baru Cina baru-baru ni, dalam keadaan jem yang teruk,suami singgah di Petronas untuk mengisi minyak.Suami suruh masuk ke dalam kedai Petronas nak keluar duit di mesin ATM.


Saya pun masuklah kad,selesai keluar duit saya terbaca satu notis ni.Betul-betul tepi mesin duit tu diorang tampal..saya bacalah dan saya amik gambar...ada sesiapa nak terjemahkan...



Beginilah keadaan di stesyen minyak Petronas.Nak isi minyak pun lama menunggu.




Jem siang...




Jem malam....




Akhirnya sampai di rumah jam 2.30 pagi....huuuu ngantuk bangat....letih dan sakit-sakit pinggang tak yah ceritalah...Tetapi dalam keadaan selamat.

Pesanan: Macam mana ye kamu semua bila balik kampung?

7 comments:

  1. bil air dah boleh dibayar di kaunter/atm bsn hehe

    ReplyDelete
  2. dini- tak aci lah...awk orang kelate ..

    ReplyDelete
  3. gua balik jln mmg jeem.. huk!

    ReplyDelete
  4. saya balik tak penah jammed lagi la~hehehe~sebab kampung saya dekat je ngan umah~ :)

    ReplyDelete
  5. @admin-balik mana tu?teruk ke jem nya..
    @qasih nadira-alo lo...bagi jem lah...

    ReplyDelete
  6. balik dari johor ke bangi.. jemmm sngat2.. tpi lega sampai jugak :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...