Wednesday, July 14, 2010

Hasil kerja saya

Oh ya..sejak dua menjak ini... semakin banyak tempahan yang saya terima...
Ramai betul permintaan untuk CUP CAKE ni...

Alhamdulilah..rezeki saya....


Ini adalah tempahan dari pelanggan...
banya x??

Saya buat snediri sambil di bantu anak2 yang pulang dari sekolah.. Terima kasih anak-anakku...
Ummi sayang kalian..




Berminat ingin menempah dengan saya??

Adess...saya masih lagi sdg mempelajari nya... nanti bila saya dh terror leh la buat bisnes.,...dan masa tu boleh la menempah..skrg masih lagi belajar...

Maaf yekkengkawan..hehehe setakat tempahan sikit boleh la buat..hehehe

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...