Friday, July 23, 2010

Anak-anak semakin membesar

Semalam saya selongkar gambar kat bilik jumpa gambar Siti Nurhaliza..Sekarang saya terjumpa gambar anak-anak. Gambar anak-anak 3 tahun dulu. Sekarang mereka dah bertambah besar.

Ini gambar sewaktu anak yang kedua Aisyah 8 tahun,yang ketiga Athirah 6 tahun dan yang ke empat 5 tahun.

3 tahun yang lepas...

Sekarang :tahun 2010
Sekarang masing-masing sudahpun berada di sekolah rendah dan berumur 11 tahun,9 tahun dan 8 tahun. Cepat masa berlalu anak-anak semakin membesar. Yang paling risau sekali saya ramai anak perempuan. 5 orang semuanya.Berazam menjaga mereka sebaik mungkin. Dalam zaman internet yang semakin canggih ni, saya risaukan keselamatan kesemua anak-anak saya. Macam-macam yang saya dengar tentang perangai manusia yang semakin rakus membuat dosa.Biarlah saya bertegas sekarang sebelum semuanya menjadi terlambat. Tapi perlu diingat kita merancang hanya Allah yang tentukan segalanya.


Pesanan: Anak-anak anugerah Allah yang tak ternilai,hargailah.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...