Monday, March 05, 2012

Genap 2 tahun,terima kasih semua!

Bulan ini genap 2 tahun saya berblog semenjak ianya dibuka pada Bulan Mac 2010.Saya tidak pernah terfikir bahawa suatu masa nanti masa saya terisi dengan menyediakan entry-entry menarik buat tatapan semua.

Setiap hari di fikiran saya ligat memikirkan apa yang perlu di isi di dalam blog saya agar semuanya boleh membaca tidak kira tua atau muda.Walaupun niat asal dahulu berblog untuk menghasilkan wang yang cepat akibat dipengaruhi oleh orang sekeliling,kini saya lebih suka berblog untuk menambahkan kenalan dan berkongsi sesuatu yang boleh dimanafaatkan bersama.

Pada mulanya iklan Nuffnang telah memeningkan kepala saya kerana memaparkan iklan yang bersandarkan wanita berpakaian tidak sopan,kini setelah membuat permintaan kepada  Nuffnang melalui e-mel dan berbincang agar hanya iklan yang sesuai sahaja disiarkan.Maka Nuffnang menyambut baik permintaan saya.

Antara jawapan e-mail yang saya terima di atas persoalan saya tentang iklan yang disiarkan..

Regarding the matter you mentioned, we will need you to provide us a clearer information as which advertisement exactly so we can assist you further. :)

Cheers,
Anne Cheah
Blogger Relations

Nuffnang Sdn Bhd



Thank you for your email. :) Just allow me to explain further on the advertisement mentioned on MilkADeal. Term "Pork Free" is actually referring to the idea that the food is actually free from pork, as in there is no ingredient in that particular food. Simply put, this ad is also suitable for Muslims as well.

Hope this explanation clears your doubt. :)

Also, can I confirm with you again on your decision on wanting to remove Marie France CPC campaign from your blog? It will be ending on the 4th of July 2011 for your kind information. :)

Cheers,
Anne Cheah
Blogger Relations

Nuffnang Sdn Bhd

Terima kasih sekali lagi kepada pihak Nuffnang kerana memahami kehendak saya sebagai wanita muslim.Dan kini setelah 2 tahun bertahan,pendapatan saya bersama Nuffnang walaupun tidak banyak seperti blog lain,saya tetap bersyukur.

Saya juga tidak lupa kepada semua followers saya sama ada yang ikuti blog saya secara langsung atau tidak langsung,blogger-blogger yang di hormati semua yang sering meninggalkan komen di setiap entry saya atau tidak meninggalkan komen tetapi tetap membaca isi kandungannya,kamu semua telah membakar semangat saya untuk terus berblog dan memeriahkan dunia blog yang baru saya ceburi ini.

Komen pertama yang saya terima adalah dari dua orang adik saya iaitu sumijelly dan sekilass.Biasa lah tuAnak beranak sendiri.Kemudian diikuti dengan entry ini oleh pengomen Yatie Fahmi dan La Dolce Azarina.Terima Kasih.Dari hari ke hari,minggu ke minggu,bulan ke bulan dan tahun ke tahun,kenalan saya pun bertambah.

Akhir kata,saya sangat gembira berkenalan dengan kamu semua.Semoga kita dapat berblog dengan cara berhemah dan berkongsi ilmu yang ada dengan niat yang baik.Kepada mereka yang mungkin terasa hati dengan isi entry-entry yang lepas atau akan datang,saya pohon maaf.Sebagai manusia biasa saya tidak terlepas membuat kesalahan.Saya sekadar ingin berkongsi ilmu dan rasa.

Selamat Ulangtahun ke 2 BLOG UMMIARISSA!

Kebetulan hari ini 5/3/2012 Arissa anak bongsu saya genap 2 tahun,blog pun dah 2 tahun..he he he

Bersama ini saya ingin kongsikan satu entry yang pada saya sangat banyak dibaca orang sebagai panduan iaitu entry ini.Selamat membaca.

Pesanan:Sentiasa berfikiran positif...

8 comments:

  1. Selamat ulang tahun blog yang ke 2. :).

    ReplyDelete
  2. tahniah...teruskan ber 'blog' sis...

    ReplyDelete
  3. tahniah akak. selamat ber-blogging! :)

    ReplyDelete
  4. ouh..tahniah...
    makin lama makin seronok kan berblog ni =)

    ReplyDelete
  5. Terima kasih kalian atas ucapan tersebut...

    ReplyDelete
  6. salam Ida..teruskan menulis ye..akak sedia membacanya hehe.

    Akak x pernah lg hantar apa2 e mail ke Nuff..tp ok lah sbb mereka sedia melayan ye..

    ReplyDelete
  7. @ariana
    akak..terima kasih banyak2...semangat naik nih!he he he

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...