Tuesday, August 31, 2010

Impiannya sudah tercapai


*Cantik tak anis?*
Saya pernah bercerita tentang keinginan anis untuk memakai subang di telinganya. akhirnya impiannya tercapai jua akhirnya.




Saya kagum kerana dia berani untuk bertindik. Pada permulaannya tindikan pertama di telinganya dia sedikit pun tidak menangis. Cuma pada kali yang keduanya, dia menangis hanya kerana saya ter 'spray' kuat sangat penyembur (untuk kebaskan) di telinganya membuatkan dia terkejut dan menangis. Jadi yang kali kedua ni lah kami terpaksa pegang kuat badannya agar memudahkan dia ditindik. Tapi selepas selesai, terus dia berlari-lari bermain dengan kawannya.




Sekarang dia tidak lagi bertanya tentang subang tersebut,kerana impiannya sudah tercapai. Maka legalah saya kerana sudah menunaikan janji saya padanya.




Pesanan: Apa lagi selepas ini???

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...