Friday, December 02, 2011

Saya minta maaf...

Oleh kerana saya di kampung suami lagi,masa untuk berblogging agak terhad.Lagipun internet pun slow sangat.Jadi setiap kali nak singgah blog orang lain sangat lambat dan lembab!

Jadi maafkan saya jika tidak dapat singgah blog kalian kali ni,buat sementara ini.Saya pasti akan singgah semula jika berkesempatan.

Cuma saya tidak berapa suka ditipu di ruangan shoutbox saya.Ditipu dengan cara halus,sedangkan bila saya klik bukan blog yang keluar tapi perkara lain yang tidak kena mengena dengan blog yang keluar.Lagi-lagi pula saya ditipu hidup-hidup dengan ayat-ayat yang pelik-pelik di ruangan shoutbox saya.Sila abaikan kata-kata saya jika tiada kaitan dengan diri anda.

Sekali lagi saya MINTA MAAF!!!...jika ada yang tersinggung dengan kata-kata saya.Kerana bagi saya perbuatan itu sangat tidak dapat diterima.Tipah Tertipu!Tipah tak suka tau!

Pesanan:Jangan buang masa saya dengan perkara yang tidak penting untuk saya.

6 comments:

  1. salam ummi..sabar jelah,lain org lain perangainya..he2x..wah bestnya ummi dpt balik kg..

    ReplyDelete
  2. dkna pon selalu terkenan jugak macam akak..ermmm..geram memang geram bila orang buat macam tu kat kita..

    ReplyDelete
  3. @mama aini-sekali dua masih boleh berdiam...rupanya lagi kita diam menjadi-jadi pula..itu yang hilang sabar tu..

    @Dkna-itulah satu yang dapat kita lakukan iaitu sabar...

    ReplyDelete
  4. kalau ada yg bagi url pelik2 tu.. toksah klik le.. terkena juga kekadang tu.

    ReplyDelete
  5. akak delete trus kotak shout tu! bestnya blik kg. akk time raya je la baru bksmpatn

    tenet akk pun slow giler time hujan nih, sabar je la T_T

    ReplyDelete
  6. Terima kasih semua atas pandangan dan komen membina...kak liza n kak shylady

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...