Monday, November 22, 2010

Cerita Sensasi Tapi Dah Basi..

sila baca seperti membaca suratkhabar bahagian gossip artis:


Saya amat mengkagumi seorang artis ni. Walaupun dia seorang yang sangat berjaya dalam hidup sebagai artis yang sangat terkenal,tetapi didalam kehidupan peribadinya sendiri masih ada lagi yang kurang. Walaupun begitu, dia seorang yang tidak suka menonjolkan kesemua ahli keluarganya didalam dunia artis, walaupun sebahagian ahli keluarganya juga ada yang terbabit dengan dunia hiburan. Adik beradiknya pula tidak sesekali mengambil kesempatan daripadanya untuk berjaya menjadi artis.


Kehidupan peribadi keluarganya mulai goyah setelah pemergian seorang ahli keluarga yang amat mereka sayangi. Seorang hendak bercerai-berai, seorang lagi berkahwin dalam keadaan mencurigakan,seorang lagi sentiasa merahsiakan perkara peribadi adiknya. Maka bila keadaan ini berlaku, orang yang paling kecewa tentulah seorang perempuan yang bergelar ibu. Ibu lebih banyak memahami anak-anak berbanding orang lain hatta ayah sekalipun.


Mungkin masih ada yang tahu atau masih tidak tahu rahsia disebalik keadaan kucar-kacir keluarga artis tersebut. Hanya keluarga terdekat yang mengetahui di sebalik keadaan keluarga mereka yang seperti hilang arah kehidupan.Apa yang penting sekarang jangan kita mengaibkan mereka,sebaliknya berdoa agar semuanya berjalan dengan baik.


Semoga keluarga artis terbabit tabah mengharungi kehidupan yang penuh dengan dugaan yang tidak di sangka-sangka.


Pesanan: Memang benar, bila terjadinya sesuatu,ingatlah ada hikmah di sebaliknya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...