Tuesday, May 17, 2011

Hadiah Hari Guru


Selamat Hari Guru.....
Sampaikan tak cukup muat tempat....
Semalam hari guru dapatlah juga tempahan cupcake dari sekolah suami.Maka bertungkus lumuslah saya menyiapkannya selama dua hari.Lebih dari 150 cupcake saya buat dengan pertolongan anak-anak.
Ini gelagat guru-guru di sekolah rendah anak.Ha,bila lagi nak ketawakan guru...he he he

Entah apalah yang sedang dibincangkan oleh murid-murid nak pekenakan guru-guru mereka tu...

Pesanan:Biarku menjadi lilin,memberikan cahaya......

6 comments:

  1. banyak juga tempahan cup cakes ye kak... nasib baik ada anak yg boleh tlg...

    ReplyDelete
  2. sedapnya kek cups ni, yatie nak cuba juga buat ni, belum ada masa lg

    ReplyDelete
  3. @munna..bermusim juga orang nak makan cupcakes ni..tak macam baru-baru keluar dulu...

    @yatie Awang...cubalah buat kalau ada masa...bukan masa je diperlukan...kesabaran nak buat tu penting...cuba lah ye!

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum...Salam kenal
    wah pasti sangat senang bisa menjadi guru...

    maaf, saya follow ya...dan ditunggu follow baliknya..

    ReplyDelete
  5. @Ayu...muak tak muak...kat umah ni licin sentiasa...!

    @Bunda Loving...
    salam kenal jua....bukan saya cikgunya..suami je...
    nanti saya follow balik...tq..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...