Saturday, May 07, 2011

Comel anak-anak ini...



Assalammualaikum....hai bersua lagi.Sekarang ini masa itu emas.jika kita tidak pandai menggunakannya,maka sia-sialah hidup kita.

Okaylah,bila dapat je masuk blog ni,ada je satu topik baru nak kongsikan.Maklumlah saya sangat sibuk.Sebagai isteri dan ibu,memang tidak terkata sibuknya.Walaupun sekadar suri rumah tangga(srt),kerja tidak pernah selesai.Mungkin tidak sama dengan orang lain yang bekerja makan gaji atau bekerja sendiri.Hanya tidur pemisah kesibukan saya.

Saya suka melihat gelagat anak-anak yang semakin membesar.Ramai ibu-ibu di luar sana pasti seronok dapat melihat anak-anak membesar didepan mata sendiri.Walaupun begitu masih lagi ada insan yang bergelar 'ibu',tidak mahu membesarkan anak-anak sendiri,sebaliknya lebih banyak menyerahkan kepada orang lain.Cuba sekali sekala,lihat ke dalam mata anak-anak kecil ini,terserlah kejujuran dan keikhlasan menjadi anak-anak yang ingin di sayangi terpancar dari mata mereka.Saya sayangkan anak-anak saya.Memang mereka penghibur dikala suka dan duka.

Lihat sahaja gambar-gambar mereka:






Pesanan: Selamat Hari Ibu untuk semua ibu-ibu.Sebenarnya hari-hari adalah hari ibu.Jika yang sudah tiada kita mengingatinya,jika ada kita mendambakannya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...