Monday, September 29, 2014

Projek Melukis Mural Taska

Untuk melukis mural taska di dinding bukan perkara mudah.Jadi untuk menjimatkan kos upah pelukis profesional,nampak gayanya kena lukis sendiri.Berkat kerjasama jiran dan ahli keluarga,dapatlah juga kami siapkan sedikit lukisan untuk taska saya ni.Bolehlah walaupun bukan pakar.


Ini lukisan dalam taska.Belum siap sepenuhnya ni.

Ini pelukisnya...saya bantu mewarna sahaja.

 Yang ni yang telah disiap warna,suami touch up sikit-sikit.

Dari tengah hari hingga petang dapat buat banyak ni je.Maklumlah bukan pakar melukis.Bolehlah kan.

Ada lagi saya nak tunjukkan,nanti dah siap sepenuhnya bolehlah tengok ye.

Pesanan:Puas hati dapat buat sendiri

13 comments:

  1. comel jer... walaupun bkn pakar tapi ok jer 2 sy tengok.. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok ye..terima kasih...dah namanya taska tak leh nak buat perfect sangat kan...hehehe

      Delete
  2. Bukan kerja mudah melukis mural di dinding tu.
    Pada pandangan mata kakak dah teramat cantik dan sesuai utk jadi hiasan dinding tadika/taska.

    ReplyDelete
  3. saya minat gak aktiviti lukis mural ni. dulu masa skolah menengah ada la juga libatkan diri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau lyd ada...mau je ajak lyd tolong lukiskan

      Delete
  4. Replies
    1. Teruma kasih kat cikgu niena...dia yang banyak bantu saya

      Delete
  5. Besar jugak taska ni....
    Buat perlahan-lahan.. Melukis ni kena ada kesabaran yang tinggi jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah kak...dapat juga menyewa corner lot...doakan saya berjaya kak ye

      Delete
  6. Assalamualaikum nk Tanya laa nk lukis dinding pakai bahan ape ye..
    Dan warnanya pakai brand atw cat ape..
    Mohon pncerahan dgn detail..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua jenama pun boleh guna...saya pun minta nasihat dari penjual cat.Cuma nak tahan lama minta cat yang boleh tahan cuaca panas dan hujan.Yang lain pun saya minta nasihat yang pakar tentang cat

      Delete
  7. Assalamualaikum nk Tanya laa nk lukis dinding pakai bahan ape ye..
    Dan warnanya pakai brand atw cat ape..
    Mohon pncerahan dgn detail..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...